Czym jest Wasz projekt?
Telemarketing365.pl to usługa, dzięki której masz możliwość uruchomienia swojego własnego indywidualnego Call Center. Nie musisz przy tym wydawać dziesiątek tysięcy złotych na wymagany w tradycyjnym podejściu sprzęt czy drogie łącza internetowe. Korzystając z naszej usługi możesz w szybki sposób uruchomić w swojej firmie dodatkowy kanał sprzedaży wykorzystując swoich obecnych pracowników. Możesz również zlecić wykonanie prac sprzedażowych przez telefon z dowolnego miejsca na świecie posiadającego dostęp do internetu przez przeglądarkę internetową.
Jaki problem rozwiązujecie?
Umożliwiamy uruchomienie w każdej firmie nie zagospodarowanego kanału komunikacji jakim jest sprzedaż bezpośrednia przez Telefon. Wszystko to bez konieczność inwestycji w drogi sprzęt, łącza internetowe i narzędzia do procesowania sprzedaży. Dzięki naszej usłudze masz możliwość stworzenia scenariusza, dodanie pracowników jako telemarketerów a także utworzenia kampanii sprzedażowych. Każdy dodany przez Ciebie pracownik będzie miał możliwość zalogowania się do usługi i wydzwaniania za pomocą jednego kliknięcia do wprowadzonych przez Ciebie klientów.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Do wszystkich przedsiębiorców z sektora MŚP, twórców startupów internetowych, którzy szukają sposobu na zwiększenie w swojej firmie: sprzedaży, zainteresowania produktem, aktywnych użytkowników i innych celów, które można swobodnie wykorzystać w działaniu każdej firmy
Kto stoi za projektem?
Projekt jest realizowany przez firmę Limtel Sp. z o.o. pioniera rozwiązań związanych ze zintegrowaną komunikacją. Projekt został stworzony przez dwie osoby: Szymona Piekarza i Grzegorza Siehienia
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt komercyjnie funkcjonuje od marca 2012 roku. W chwili obecnej ma 135 aktywnych klientów, którzy w ostatnich 2 miesiącach wykonali ponad 250 000 rozmów telefonicznych. Projekt każdego dnia zyskuje szereg nowych i rzetelnych użytkowników
Jakie są plany rozwoju?
Telemarketing365.pl jest elastycznie rozwijany pod potrzeby wszystkich naszych klientów. Każdego dnia pracujemy nad funkcjonalnością portalu. Pod koniec Lipca 2012 roku portal ujrzy swoje oblicze w języku angielskim i zostanie skierowany na rynek brytyjski pod adresem telemarketing365.com