Czym jest Wasz projekt?
Tiket2 Indonesia to serwis online, w którym użytkownicy mogą błyskawicznie odnaleźć i zarezerwować bilet lotniczy na dowolną trasę w Indonezji (i nie tylko).
Jaki problem rozwiązujecie?
Indonezja to kraj wyspiarski, gdzie podróż samochodem lub innym „naziemnym” środkiem transportu nie zawsze jest możliwa. W naszym serwisie użytkownik nie tylko błyskawicznie odnajdzie poszukiwany lot, ale także szybko i w prosty sposób zarezerwuje bilet w najlepszej możliwej cenie. Naszą ogromną zaletą jest także całodobowy Customer Service, zawsze gotowy, aby pomóc i odpowiedzieć na wszystkie pytania podróżujących.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Serwis jest skierowany do wszystkich podróżujących po Indonezji i krajach ościennych. Obecnie jest dostępny w dwóch wersjach językowych – indonezyjskiej (dla lokalnych mieszkańców) i angielskiej – dla zagranicznych turystów, w niedalekiej przyszłości planujemy uruchomić także inne wersje językowe.
Kto stoi za projektem?
Projekt jest efektem międzykulturowej wymiany doświadczeń i współpracy wielu wspaniałych osobowości z Polski i Indonezji.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Serwis został wdrożony w 2010 roku i od tamtej pory jest stale ulepszany i rozwijany. Miesięcznie odwiedza nas prawie milion użytkowników.
Jakie są plany rozwoju?
Obecnie pracujemy nad rozwojem poszczególnych części serwisu, aby jeszcze lepiej spełniał on oczekiwania naszych użytkowników. Główny nacisk kładziemy na działania optymalizacyjne i promocyjne. Planujemy także małą ekspansję terytorialną 🙂