Czym jest Wasz projekt?
Jest to oprogramowanie SaaS dla usługodawców do optymalizacji procesów zarządzania, kreowania i polepszania relacji z klientami oraz ich pozyskiwania. System zarządza i optymalizuje rezerwacje w firmach usługowych. Dzięki integracji z systemem do wysyłania sms, oprogramowanie to umożliwia komunikację z klientem, poprzez przypomnienie klientowi o rezerwacji oraz powiadomienie jego o statusie wykonywanej usługi. Na podstawie wprowadzonych danych narzędzie took umożliwia generowanie raportów.
Jaki problem rozwiązujecie?
Większość usługodawców na dzień dzisiejszy zarządza rezerwacjami poprzez zapisy w kalendarzu papierowym lub notesie. Stosując stare metody zapisów rezerwacji, generowanie raportów jest dość pracochłonne i utrudnione. Wychodząc na przeciw tym oczekiwaniom, chcemy ten proces usprawnić i umożliwić usługodawcom zarządzać swoją firmą on-line. Wprowadzając dane do sytemu SaaS zwiększamy kontrolę, a jednym kliknięciem jesteśmy w stanie wygenerować np. miesięczny raport obrotów.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Projekt jest skierowany do przedsiębiorców prowadzących firmy usługowe np. takie jak: ręczna myjnia samochodowa, rezerwacja kortów w kręgielni, rezerwacja kortów tenisowych, usługi fryzjerskie, itd. Usługodawcy korzystający z narzędzia mogą zainstalować widget rezerwacji on-line na swojej stronie internetowej lub też fanpage na facebook. Widget ten umożliwi usługodawcy zwiększyć przejrzystość, kiedy dana usługa jest dostępna dla swojego klienta.
Kto stoi za projektem?
Projekt aktualnie jest finansowany z własnych środków.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Oprogramowanie aktualnie jest w pierwszej wersji produkcyjnej. W pełni umożliwia zarządzanie firma usługową. Narzędzie zintegrowane jest z systemem płatności online, które umożliwia wykupienie miesięcznych pakietów: basic, professional, business. Kolejną integracją systemu jest połączenie z systemem do wysyłania SMS. Komunikacja SMS zwiększa relacje z klientami usługodawcy.
Jakie są plany rozwoju?
Kolejnymi etapami rozwoju narzędzia took jest wdrożenie systemu lojalnościowego oraz usprawnienie systemu promocji. Planowane jest również wypuszczenia platformy w której klienci usługodawcy będą mogli zarządzać i dokonywać rezerwacji usługi on-line.