Czym jest Wasz projekt?
DealClicks to system integrujący rynek zakupów grupowych. Łączy on portale zakupów grupowych z portalami agregującymi.
Jaki problem rozwiązujecie?
Proponujemy atrakcyjny dla obu stron system pozwalający zwiększać przychody. Dodatkowo DealClicks jest wygodnym 'pośrednikiem’ w przekazywaniu ofert z portali zakupowych do agregatorów dzięki jednemu, prostemu standardowi danych. Analizując rynek jako WeSave.pl czuliśmy silną potrzebę, by zautomatyzować i ustandaryzować sposób, w jaki przekazywane są do nas oferty. Oczywiście chcieliśmy również, aby ruch jaki generujemy dla portali zakupowych, mógł być monetyzowany bez potrzeby zamieszczania reklam czy implementacji kilku sieci afiliacyjnych. Stworzyliśmy więc DealClicks, który wszystkim daje równe szanse działania na rynku zakupów grupowych.
Do kogo kierujecie swój produkt/swoją usługę?
Odbiorcami są wszelakie portale ofert zakupów grupowych – Gruper, Groupon, Deal lx, e-Stolik, Bookson itp., a także portale agregujące, takie jak WeSave.pl, Snuper, GoDealla, Scoupon itp.
Jaka jest Wasza konkurencja? Co jest Waszą przewagą nad nią?
Brak konkurencji w Polsce. Podobne rozwiązanie z powodzeniem działa w Czechach.
Jaki jest Wasz model biznesowy?
Pobieramy niewielką prowizję od transakcji platformy.
Kto stoi za projektem?
Twórcą platformy jest WeSave sp. z o.o., będąca właścicielem portalu WeSave.pl.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
System już działa i zrzesza 27 oferentów i 6 agregatorów (integracja w toku – na chwilę obecną działa tylko WeSave.pl).
W jaki sposób projekt jest finansowany?
Kapitał własny spółki pochodzący od właścicieli.
Jakie są plany rozwoju?
Od nowego roku wchodzimy na zagraniczny rynek i stopniowo chcemy obejmować kolejne. Sam system zaś będzie się rozwijać pod kątem funkcjonalności, tak, by udostępniać solidne i przydatne narzędzie.