Czym jest Wasz projekt?
Platforma ułatwiająca specjalistom pracę nad wizerunkiem marek w social media. Głównym celem jest poprawienie efektywności pracy freelancerów oraz agencji, aby mogli obsłużyć więcej klientów (marek) i osiągnąć w ten sposób większy zysk. Dbamy także o komfort pracy przy tworzeniu publikowanych treści.
Jaki problem rozwiązujecie?
Dostarczamy najlepszy polski content w internecie, usprawniamy proces wyszukiwania inspiracji dla postów, umożliwiamy publikowanie wiadomości z okienkiem reklamowym pokazywanym czytelnikom (którzy kliknęli w udostępniany post) i przyciskiem CTA kierującym na dowolną stroną. Zwiększamy w ten sposób konwersję fanów na klientów. Polepszamy ROI.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Kierujemy się do Freelancerów, Social Media Managerów, Copywriterów oraz agencji Social Media, które oczekują poprawy efektywności i jakości swojej pracy.
Kto stoi za projektem?
Piotr Kędziak – od kilkunastu lat programista i przedsiębiorca. Ceniący niezależność w pracy, nielubiący zbędnych pośredników. Pasjonat podróży i szczęśliwy maż i ojciec dwóch córek.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Produkt jest wdrożony na rynek, pozyskujemy nowych klientów i staramy się o drugą rundę finansowania z VC
Jakie są plany rozwoju?
Ogólnym celem jest usprawnienie prowadzenia kampanii Social Media, automatyzacja zbędnych zadań jak poszukiwanie contentu. Zwiększenie wynagrodzeń specjalistów Social Media przez poprawę ich produktywności oraz wskazanie ich ogromnego wpływu na sukces promowanej marki. Dodatkowo oferujemy aplikację mobilną pozwalającą na pracę nad kampaniami Social Media w kolejce na poczcie, parku oraz wejście na rynki angielsko i hiszpańsko-języczne.