Czym jest Wasz projekt?
ZineINC to infrastruktura komunikacyjna dla firm. Oferujemy nowoczesne, bezpieczne i niezwykle funkcjonalne środowisko, za pomocą którego można prowadzić niemal każdy proces komunikacyjny w organizacji. Dostarczamy infrastrukturę, na bazie której rozwijane są kanały komunikacyjne rozwiązujące bardzo konkretne problemy biznesowe, np. kanał aktualizacji informacji o produkcie do przedstawicieli handlowych (product update channell) czy kanał komunikacyjny dla sprzedawców (sales channell). Oferujemy kilkadziesiąt predefiniowanych kanałów dostosowywanych w ramach wdrożenia do potrzeb klienta.
Jaki problem rozwiązujecie?
ZineINC™ zastępując wykorzystywane obecnie kanały komunikacji (e-mail, telefon, itd.) oraz tworząc nowe możliwości w tym obszarze: – znacząco redukuje koszty transferu informacji i wiedzy oraz kolaboracji – zwiększa efektywność pracowników – docierają do nich jedynie te informacje, które są im potrzebne, w czasie rzeczywistym, z możliwością otrzymania natychmiastowego wsparcia – pozwala na pełną kontrolę nad obiegiem informacji w firmie – obniża koszty supportu wewnętrznego
Do kogo kierujecie swój projekt?
Organizacje zatrudniające powyżej 100 pracowników.
Kto stoi za projektem?
W styczniu w ramach Grupy Advisio ( http://advisio.biz ) wypreparowaliśmy 5-osobowy zespół, którego celem było w warunkach bardzo startupowych – praktycznie bez budżetu – stworzenie od podstaw ZineINC™. W rozwój projektu osobiście zaangażowali się członkowie zarządu Advisio: Paweł Gniadkowski oraz Witold Reichhart.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
W ciągu 4 miesięcy (styczeń – kwiecień 2013): a) stworzyliśmy Platformę ZineINC™ oraz aplikacje klienckie: iOS (iPhone + iPad), Android (telefon + tablet) i webową. b) przed powstaniem produktu pozyskaliśmy poważnego klienta: Alior Bank. Trwają rozmowy z kilkunastoma kolejnymi. c) pozyskaliśmy jako wsparcie sprzedażowe partnera, który od wielu lat działa na rynku B2B: MarketShare. d) przygotowaliśmy technologicznie produkt do skalowania i sprzedaży na największych rynkach światowych. Mamy za sobą stabilną wersję produktu i udane wdrożenie u pierwszego klienta.
Jakie są plany rozwoju?
Najbliższy czas to działania osadzone w czterech obszarach: 1) przygotowanie marketingowe produktu do sprzedaży 2) wprowadzenie ZineINC™ na rynki zagraniczne 3) prace technologiczne: stabilizacja, optymalizacja, drobne zmiany w reakcji na sygnały od użytkowników. 4) dalsza rozbudowa komórki merytorycznej tworzącej nowe kanały w ramach ZineINC™ oraz udzielającej wsparcia wdrożeniowego i powdrożeniowego.