Statuetki EB Stars rozdane – aplikacja FILTTR nagrodzona za działania w obszarze digital

Dodane: 22.09.2016

Informacja prasowa

Udostępnij:

W zeszłym tygodniu ogłoszono wyniki kolejnej edycji konkursu EB Stars, organizowanego przez Employer Branding Institute. W gronie tegorocznych zwycięzców znalazła się akcja rekrutacyjna przeprowadzona przez FILTTR, która otrzymała nagrodę w kategorii „Najlepsze działania Digital”.

Na zdjęciu: zespół FILTTR | fot. materiały prasowe 

Celem konkursu EB Stars jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski. Co roku do konkursu zapraszani są pracodawcy realizujący najlepsze kampanie employer brandingowe.

W gronie tegorocznych zwycięzców nie mogło zabraknąć FILTTR, pierwszej w Polsce aplikacji do łączenia pracodawców z kandydatami w branży IT. Statuetka dla firmy została przyznana za Najlepsze Działania Digital, wyróżniając tym samym kampanię rekrutacyjną wykorzystującą system poleceń pracowniczych. Firma została także wyróżniona za wspierające akcję działania w social media.

FILTTR zyskał uznanie jury za kreatywne przedstawienie korzyści wynikających z polecania znajomych do pracy oraz pomysł wykorzystania mediów społecznościowych. Twórcy kampanii pokazali, że polecanie do pracy to nie tylko pomoc znajomym w znalezieniu lepszego pracodawcy, ale także szereg przyjemności, jak wakacje w ciepłych krajach czy upragniony zakup wymarzonej torebki.

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem