Sukces Hotailors. Polska firma wśród 25 najlepszych startupów na świecie

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Hotailors

Udostępnij:

Lista została ogłoszona przy okazji Phocuswright Conference w Stanach Zjednoczonych – kluczowego wydarzenia dla branży turystycznej i podróży służbowych. W tym roku po raz pierwszy wśród wyróżnionych startupów znalazła się polska firma.

Phocuswright Conference to najważniejsze doroczne wydarzenie poświęcone nowym ideom i technologiom rewolucjonizującym podróże. Tuż przed jej rozpoczęciem branżowy serwis „PhocusWire” ogłosił listę 25 najbardziej obiecujących startupów. W jej tworzeniu brali udział specjaliści z dwóch prestiżowych organizacji: Phocuswright (badającej podróże i analizującej kluczowe trendy) oraz VoyagerHQ (zrzeszającej firmy, startupy i konsultantów zajmujących się nowymi technologiami w branży turystycznej).

Hotailors wyróżnione w „PhocusWire”

Na liście znalazły się najbardziej obiecujące startupy – te, które będą miały największy wpływ na to, jak będziemy podróżowali w 2020 r. Wśród pomysłów na samoporuszające się walizki czy serwisy pomagające wyszukiwać dodatkowe atrakcje podczas urlopu, znalazło się również rozwiązanie polskiej firmy.

Czym zajmuje się Hotailors?

Hotailors ułatwia dużym przedsiębiorstwom planowanie, organizowanie i rozliczanie podróży służbowych – ze szczególnym uwzględnieniem wyjazdów pracowników zewnętrznych. – To był problem, którego wcześniej nikomu nie udało się rozwiązać – mówi Michał Szeksztełło, dyrektor operacyjny Hotailors.

– Jesteśmy dumni, że nasze rozwiązanie zostało zauważone i nagrodzone przez najlepszych specjalistów w branży. To nagroda za dotychczasową ciężką pracę całego zespołu i zachęta, by w przyszłym rok dążyć do kolejnych sukcesów – mówi Filip Błoch, prezes i współzałożyciel Hotailors.

Jego firma już teraz może zaliczyć 2019 r. do bardzo udanych. W kwietniu Hotailors wygrał konkurs Future Tech Award dla najlepszych rozwiązań, które mogą zmienić swoją branżę. Konkurs odbył się podczas Arch Summit w Luksemburgu, wydarzeniu, któremu patronuje Vodafone. Wygrana stała się początkiem współpracy polskiego startupu z telekomunikacyjnym gigantem.

– Dla mnie ważne jest, że nie tylko mamy pomysł, jak zmienić rzeczywistość podróży służbowych, ale mamy również działające rozwiązanie, z którego zadowoleni są nasi klienci – mówi Filip Błoch. Wśród tych klientów są m.in. Google i Vodafone.