Sukces VeCube Studio w kampanii crowdfundingowej na platformie www.findfunds.pl

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Sukces VeCube Studio w kampanii crowdfundingowej na platformie www.findfunds.pl

Udostępnij:

VeCube Studio odniosło spektakularny sukces w trwającej kampanii crowdfundingowej, pozyskując już 1 mln złotych. Ten znaczący wkład inwestorów stanowi niezaprzeczalny dowód zaufania, jakim darzą oni to Studio. Celem kampanii jest zebranie 1,5 mln złotych, dlatego zachęcamy wszystkich do dalszych wpłat oraz do obejrzenia zwiastunów gier, które VeCube planuje wyprodukować.

VeCube to dynamicznie rozwijające się studio gamingowe, założone w 2016 roku. Specjalizuje się w tworzeniu gier z gatunku horror, przygodowych i survivalowych. Liderem zespołu deweloperskiego jest Marek Dembowski, który pełni rolę prezesa spółki oraz głównego programisty. Przez 15 lat z sukcesami pracował na silniku Unreal Engine, a tworzenie gier to jego pasja. Wraz z zespołem, z którym współpracuje od wielu lat, udało mu się zbudować zaufaną i oddaną grupę profesjonalistów. Obecnie team liczy 9 osób, jednak w planach jest jego rozbudowa.

Ich pierwsza autorska gra o nazwie „Puppet House” jest obecnie na ostatnim etapie produkcji i planowane jest jej wydanie w trzecim kwartale tego roku. Gra zdobyła nagrodę „The Best PC Indie Game Awards 2022” na prestiżowej Gali Connection w Paryżu. Ponadto, w ubiegłym roku została zaprezentowana na targach Pixel Heaven w Warszawie, gdzie wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród graczy. „Puppet House” to gra z gatunku horroru, w której wcielamy się w postać Ricka i eksplorujemy opuszczony dom Brzuchomówcy. Spotykamy tam tajemniczą kukłę, która czyha na nas z pułapkami. Fascynujące łamigłówki, specjalnie skomponowana ścieżka dźwiękowa oraz fotorealistyczna grafika tworzą niepowtarzalny klimat tej produkcji.

Możecie obejrzeć trailer Puppet House:

Główny cel emisji: Wilde Side

VeCube dąży do pozyskania 1 500 000 złotych w ramach finansowania społecznego. Najważniejszym elementem tego budżetu jest projekt o nazwie „Wild Side”, który stanowi największe przedsięwzięcie Spółki. Gra o tematyce survivalowej rozgrywa się w malowniczych lasach Podkarpacia. W grze gracze będą musieli dbać o swój nocleg oraz zapewnić sobie odpowiednie pożywienie. Kluczem do przetrwania będzie znalezienie odpowiednich przedmiotów, z których będzie można skonstruować niezbędne narzędzia. Ogromne zainteresowanie tym projektem przekłada się na wysokie oczekiwania – widoczne to było już po pierwszym trailerze wydanym w 2020 r.

„Chcemy, aby był to projekt w pełni dopracowany zarówno pod względem oprawy audiowizualnej, jak i mechanik i interakcji. Wymaga on ogromnego zaangażowania i takie też dostanie. Pokażemy w nim naszą jakość i dokładność” – mówi Marek Dembowski, prezes VeCube.

Spółka planuje rozbudowę zespołu o nowe osoby oraz inwestycję w Motion Capture najwyższej jakości, aby zapewnić dopracowane animacje. Budżet zostanie wykorzystany na stworzenie demo gry, które będzie można zaprezentować potencjalnym wydawcom.

Niezależnie od tego, czy uda się znaleźć wydawcę, Spółka zapowiada kontynuację prac nad tym projektem. Zachęcamy do obejrzenia zwiastuna gry „Odludzie – Gra Survival z lokalizacją w Bieszczadach” na platformie YouTube, który daje pewne wyobrażenie tego, czego można się spodziewać w grze.

Kolejnym tytułem na liście projektów VeCube jest „Quest”, gra przygodowa-akcji, w której gracze eksplorują ruiny z czasów epoki Majów.

“Ze względu na zainteresowanie projektem przez graczy planujemy stworzyć grywalną wersję gry w celu pozyskania wydawcy, który zapewni nam osiągnięcie pełnego budżetu na ukończenie projektu, zachowując przy tym najwyższą jakość i wysoki poziom grywalności”– mówi Marek Dembowski. Spółka zamierza przeznaczyć 300 000 złotych z kampanii crowdfundingowej na ten cel. Zapraszamy do obejrzenia zwiastuna gry „Quest Trailer Gameplay 4K” na platformie YouTube.

VeCube w swoich projektach posiada również grę platformową 2,5D, która adresowana jest przede wszystkim do młodszej grupy graczy. Ta pełna łamigłówek produkcja umożliwia sprawdzenie swojej spostrzegawczości. Tytuł gry to „Adventures of Wubin” i obecnie znajduje się na zaawansowanym etapie rozwoju. Po zakończeniu kampanii finansowania część budżetu zostanie przeznaczona na jej dokończenie, a zakładana kwota to 200 000 złotych. Planuje się, że gra będzie dostępna nie tylko na platformie PC, lecz również na konsoli Nintendo Switch. Gracze będą mieli okazję zagłębić się w nią w trzecim kwartale przyszłego roku.

VeCube to nie tylko autorskie projekty

“Chcemy powiększyć nasz zespół tak, aby realizować nie tylko własne projekty, ale także zlecenia zewnętrzne, które zapewnią cashflow w Spółce” mówi Marek Dembowski, CEO VeCube Studio. Już w drugim kwartale przyszłego roku VeCube przystąpi do realizacji symulatora strzelectwa o nazwie „Aligned Sights”, który jest zleceniem zewnętrznym od naszego zaprzyjaźnionego partnera biznesowego. VeCube zawsze stawia na jakość swoich projektów, a ta sytuacja nie jest wyjątkiem. Do pracy nad grą zaproszono Piotra Sienkiewicza, mistrza świata IPSC. Dzięki profesjonalistom ubranym w kombinezony do przechwytywania ruchu (Motion Capture) postawy strzeleckie oraz odrzut broni zostaną doskonale odwzorowane. Gra pozwoli również na samodzielne konstruowanie torów przeszkód.

Studio zapowiada, że po ukończeniu obecnie trwających projektów ma zamiar rozszerzyć swoje portfolio o kolejne tytuły. „Mamy dużo nowych pomysłów, jesteśmy bardzo ambitni i chcemy dalej się rozwijać” – mówi Marek Dembowski.

Plany giełdowe spółki

VeCube od kilku lat udowadnia, że ich projekty są starannie przemyślane i dopracowane pod każdym względem. Skupiają się przede wszystkim na jakości, co przyczynia się do budowania ich pozycji zarówno na krajowym, jak i międzynarodowym rynku deweloperów gier. Kampania crowdfundingowa stanowi kolejny krok w budowaniu wartości Spółki oraz realizacji ich strategii rozwoju.

Po zakończeniu kampanii Spółka planuje jak najszybciej przekształcić się w spółkę akcyjną. W ciągu 6 miesięcy zobowiązują się złożyć Dokument Informacyjny, a następnie na początku 2024 roku zadebiutować na giełdzie NewConnect.

„Dla inwestorów istotne jest, że Spółka po zakończeniu emisji będzie posiadała niski free float, a także umowy lock-up podpisane przez wszystkich udziałowców przed startem emisji, aż do momentu upłynięcia 12 miesięcy obecności na giełdzie” – mówi Prezes Zarządu.

Szczegółowe informacje na temat kampanii VeCube Studio, wraz z dokumentacją zawierającą parametry emisji i szczegółowe plany Spółki, można znaleźć na stronie findfunds.pl.

 

Materiał powstał we współpracy z Flash Investment Group.