Na zdjęciu: Brian Chesky, współtwórca i CEO AirBnB | fot. materiały prasowe
– Zamiast rozwiązywać znaczące problemy, spróbuj uporać się z tymi, które są tobie bliskie. Idealnie, jeśli jesteś zwyczajną osobą i rozgryzłeś własny problem, tym samym być może rozwiązałeś problem milionów ludzi – powiedział, cytowany przez Business Insider.
W ubiegłym roku AirBnB pozyskało 100 milionów dolarów, dzięki czemu wycena spółki osiągnęła 25,5 mld dolarów. Według agencji Reuters przedstawiciele firmy prowadzą rozmowy z inwestorami na temat kolejnej rundy finansowania. Po jej finalizacji przedsiębiorstwo ma osiągnąć wartość 30 mld dolarów. Jeśli scenariusz ten faktycznie się sprawdzi, AirBnB będzie drugim, co do wartości strupem na amerykańskim rynku. Pierwszym jest Uber z wynikiem 62,5 mld$.
Przeczytaj poprzedni artykuł z cyklu pt. „Sukces w linijce”.