SUPERSONIC Food pozyskał 2,6 mln zł na dalszy rozwój

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

SUPERSONIC Food pozyskał 2,6 mln zł na dalszy rozwój

Udostępnij:

Polsko-brytyjska spółka SUPERSONIC Food działająca w segmencie foodtech pozyskała finansowanie w wysokości 2,6 mln zł na dalszy rozwój. Finansowanie zostało udzielone przez aniołów biznesu oraz fundusz Knowledge Hub Starter.

SUPERSONIC jest przedstawicielem kategorii „mealreplacement” i oferuje pełnowartościowe, idealnie zbilansowane posiłki stworzone przez naukowców i dietetyków, które bazują na najlepszych składnikach pochodzenia roślinnego. Posiłki zawierają odpowiednio zbilansowane proporcje białek,  węglowodanów oraz tłuszczy. SUPERSONIC Food posiada najwyższą ocenę A w klasyfikacji Nutri-score.

Uważamy, że rynek zamienników posiłków będzie bardzo szybko rósł i finalnie osiągnie ogromny rozmiar. To za sprawą optymalnego zbilansowania, dużej wygody użytkowania, ale również coraz większej edukacji konsumentów w zakresie zdrowej, roślinnej diety – mówi Krzysztof Dębowski, Managing Partner KnowledgeHubStarter – Nie bez znaczenia dla naszej decyzji o inwestycji było IP oraz zespół founderów, którzy posiadają wysoką motywację, doświadczenie biznesowe i wyraźnie określone cele rozwoju – dodaje.

 – Chcemy być jedną z najbardziej innowacyjnych firm w ze swojej kategorii. Nasze DNA bazuje na wiedzy naukowej oraz składnikach pochodzenia roślinnego o wyjątkowych właściwościach. Już dzisiaj oferujemy jako jedyni na świecie „mealreplacement”, który posiada płynne bioestry kwasów Omega 3-6-9 z lnu i konopi,  a także polski Novel Food – niekonwencjonalny i opatentowany  szczep nieaktywnych drożdży YarrowiaLipolytica – mówi Krzysztof Kozak, co-founder – SUPERSONIC to również spektrum „superfoods” m.in. takich jak siemię lniane, maca, chia, morszczyn pęcherzykowaty, a także płatków owsianych, czterech rodzai białek roślinnych i kompletny  zestaw mikro i makro-elementów. Składniki zostały tak dobrane, aby zapewnić szereg cennych  właściwości immunomodulujących i antyoksydacyjnychdodaje.

Pozyskane środki firma poświęci na badania naukowe, rozwój portfolio produktowego oraz na działania marketingowe w tym ekspansję na rynki zagraniczne. SUPERSONIC działa w dominującym modelu D2C.

– Przed nami wiele interesujących premier produktowych, które pojawią się w przyszłym roku. Pierwszym produktem będzie „drink replacement” adresowany do kobiet i jesteśmy jedną z pierwszych firm w tej kategorii, która będzie miała swoim portfolio taki produkt – mówi Tomasz Teresak, co-founder SUPERSONIC BeautyIsotonic powstał w wyniku odpowiedzi na problem, jakim jest odpowiednie i skuteczne nawadnianie, w szczególności u kobiet, a jednocześnie zaoferowanie im dodatkowych prozdrowotnych właściwości  – dodaje.

Nowy produkt od SUPERSONIC jest przedstawicielem wciąż nowej kategorii na polskim rynku – nutraceutyków. Ze względu na swój skład (zawiera m.in. wodę kokosową, kwas hialuronowy, ekstrakt z dzikiej różny oraz pędów bambusa) poza funkcją nawadnianie wpływa korzystnie na kondycję skóry i włosów.