Apetyt na wzrost zagraniczny
SUPERSONIC Food zadebiutował 2020 roku. W ciągu ostatniego roku przychody firmy zwiększyły się 9-krotnie. Polska pozostaje głównym rynkiem SUPERSONIC Food, ale założyciele, zachęceni dobrym przyjęciem produktu na rynkach zagranicznych zapowiadają dalszą ekspansję.
– Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni zainteresowaniem naszymi produktami na rynkach Europy Zachodniej. Wiemy, że mamy świetną ofertę. Ale wiemy też, że na bardziej dojrzałych rynkach, gdzie żywność funkcjonalna jest dziś najbardziej popularna, mamy bardzo silną konkurencję. Fakt, że nasze produkty są pozytywnie przyjmowane przez klientów utwierdza nas w przekonaniu, że pozycja wiodącego europejskiego gracza w naszej kategorii jest w zasięgu SUPERSONIC Food – mówi Krzysztof Kozak, dyrektor zarządzający i co-founder.
Jak deklarują założyciele SUPERSONIC Food, marka chce w ciągu 3 lat być pierwszym wyborem dla świadomych Europejczyków, w segmencie zdrowej, naturalnej, pełnowartościowej żywności oraz roślinnych, funkcjonalnych napojów do szybkiego przygotowania.
Kawa i kakao przyszłości
W podboju rynku mają pomóc nowości w portfolio firmy: kawa i kakao. Oba produkty podobnie jak pozostałe zostały opracowane przez zespół naukowo-dietetyczny SUPERSONIC wspólnie, z zaproszonym tym razem do współpracy, Karolem Wyszomirskim – cenionym, interdyscyplinarnym trenerem zdrowia i wysokiej efektywności, autorem m.in. bestsellerowych książek o biohackingu.
Jak zwykle w przypadku oferty SUPERSONIC Food mówimy o produktach, które wzbogacono o szereg dodatkowych naturalnych składników, zwiększających ich funkcjonalność. I tak SUPERSONIC Brain Coffee to energetyzujący produkt, która zapewnia wszystkie korzyści płynące z kawy, a jednocześnie jest pozbawiony wszystkich jej wad (m.in. redukuje ryzyko pojawienia się nerwowości czy rozdrażnienia). Obok bazowego składnika znajdziemy tu adaptogeny (wspierające organizm w walce ze stresem i napięciem), L-teaninę i cholina (które poprawiają funkcje kognitywne oraz redukują nerwowość i zmęczenie) oraz L-treonian magnezu (który m.in. poprawia pracę mózgu). Dzięki zawartości niacyny produkt nie tylko przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia, ale też pomaga w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych.
Z kolei SUPERSONIC Calm Cacao ma za zadanie uspokajać, wyciszać, wspierać naturalną odporność, oraz wspomagać organizm w radzeniu sobie ze stresem i przeciążeniem psychicznym. Tę ostatnią funkcję zapewniają zawarte w produkcie adaptogeny. W kakao od SUPERSONIC Foods znajdziemy również tryptofan (poprawia jakość snu i ułatwia zasypianie), niacynę i nieaktywne drożdże Yarrowia lipolytica (źródło betaglukanu oraz witamin z grupy B, mających działanie prebiotyczne i antyoksydscyjne.
– Oba produkty, to coś, czego bardzo potrzebujemy w dzisiejszych czasach. Z jednej strony mamy kawę, która daje napęd i energię do działania zapewniając trwałą koncentrację, z drugiej kakao, które wycisza i regeneruje. To kombinacja idealna, dla osób pragnących zoptymalizować swoje codzienne funkcjonowanie – mówi Karol Wyszomirski, trener zdrowia i wysokiej efektywności.
– Kawa i kakao znane są od setek lat, ale można powiedzieć, że opracowaliśmy je na nowo, wzbogacając je tak, aby oferowały jeszcze więcej korzyści dla ludzkiego organizmu. Składniki bazowe i elementy wzbogacające to wciąż żywność naturalna. W opakowaniu z marką SUPERSONIC klient nigdy nie znajdzie białego cukru, sztucznych wzmacniaczy smaku czy barwników – zapewnia Krzysztof Kozak, dyrektor zarządzający i co-founder.