Survicate, kompleksowe oprogramowanie do zbierania opinii klientów, wprowadza nowy produkt – ankiety dla aplikacji mobilnych (Mobile App Surveys – SDK). Rozwiązanie to umożliwi klientom Survicate badanie opinii użytkowników wewnątrz swoich aplikacji mobilnych.
Krótkie i nienachalne ankiety dla aplikacji mobilnych dodają dużo wartości do obecnego produktu Survicate. Klienci Survicate mogą dzięki nim w prosty sposób badać doświadczenia swoich użytkowników aplikacji mobilnych bez konieczności odsyłania ich do przeglądarki. Jest to ogromna zaleta dla rozwoju produktów mobilnych, która znacząco wpływa na podniesienie wskaźnika odpowiedzi na ankiety.
– Dzisiejszy świat należy do aplikacji mobilnych. Według raportu Sensor Tower, globalny dochód z aplikacji wzrósł o 35% w 2017 roku i sięgnął niemal 60 miliardów dolarów. Na listę oczekujących na pierwszeństwo dostępu do ankiet mobilnych Survicate (SDK) zapisało się ponad 500 potencjalnych klientów. Oni pierwsi testowali nowy produkt. Wprowadzając SDK, odpowiadamy na realne potrzeby setek firm z całego świata – mówi Kamil Rejent, CEO Survicate.
Survicate to warszawski startup, koncentrujący swoją działalność na mikro ankietach oraz na badaniu opinii klientów w kluczowych momentach ich zaangażowania. Obecnie z Survicate korzysta ponad 400 organizacji na całym świecie takich jak Castorama, Pizza Hut, Morizon, Booksy czy Uniwersytet Harvard. Celem firmy jest zmiana tego, jak świat przeprowadza ankiety konsumenckie oraz zostanie najbardziej rozpoznawalną marką oprogramowania do badania opinii. Do tej pory użytkownicy Survicate mogli zbierać opinie klientów używając czterech rozwiązań ankietowych, takich jak targetowane mikro ankiety na stronach internetowych, ankiety mailowe, metryka Net Promoter Score® i ankiety w aplikacjach desktopowych. Ankiety Mobilne SDK są piątym narzędziem dostępnym pod parasolem jednego produktu Survicate.