Dom Ronalda McDonalda pomaga rodzicom dzieci, które są leczone w placówkach poza miejscem stałego zamieszkania. Organizacja umożliwia rodzicom pozostanie w bliskiej odległości, zapewniając pobyt w miejscowości, gdzie przebiega kuracja lecznicza. W Domu Ronalda McDonalda w Louisville w Kentucky ta misja nie jest inna.
– Nasz dom Ronalda McDonalda opiera się na pomyśle, że nic innego nie powinno mieć znaczenia, gdy rodzina skoncentruje się na wyzdrowieniu dziecka – nie na tym, gdzie stać go na pobyt, gdzie dostanie następny posiłek lub gdzie położy się spać – mówi Jana Goemmer, dyrektor ds. programów i udogodnień, w Domu Ronalda McDonalda w Kentucky.
Jedną ze wspaniałych usług świadczonych przez Dom Ronalda McDonalda jest dostępność kuchni, w której posiłki przygotowywane są nocą przez wolontariuszy. W kuchni znajduje się kilka lodówek i zamrażarek do przechowywania żywności.
– Nasz program posiłków prowadzimy w komercyjnej przestrzeni kuchennej. Kuchnia jest regulowana przez lokalny dział żywności i zdrowia, dlatego sprawą najwyższej wagi jest zapewnienie odpowiedniej temperatury zarówno w naszej lodówce, jak i zamrażarce – dodaje Jana Goemmer.
Wcześniej w Domu Ronalda McDonalda w Kentucky każdego wieczoru przeprowadzano ręczne pomiary temperatury z lodówek i zamrażarek, które przekazywano do działu zdrowia. Proces ten był pracochłonny i podatny na błędy ludzkie. Aby zniwelować te problemy, zainstalowano w kuchni bezprzewodowy system monitorowania temperatury Blulog od BluLine Solutions.
– Przed pierwszym kontaktem z BluLine rozmawiałam z innym Domem Ronalda McDonalda, który korzystał z systemu Blulog, a także czytałam o firmie i produkcie – wyjaśnia Goemmer. Pozytywne recenzje z drugiego domu, niskie koszty stałe i łatwość użytkowania przekonały Dom w Kentucky do skorzystania z rejestratorów firmy Blulog.
– Dzięki wdrożeniu systemu Blulog możemy teraz wyświetlać raporty temperatur w czasie rzeczywistym i szybciej reagować na awarie urządzeń. Uważam system Blulog za niezwykle przydatne narzędzie, szczególnie w przypadku świadczenia usług gastronomicznych. Poza tym doceniamy wsparcie dla naszej organizacji zapewniające bezpieczeństwo żywnościowe naszych rodzin – dodaje Goemmer.
– Pomaganie tak wspaniałej organizacji, jak Dom Ronalda McDonalda w Kentucky, jest niezwykle satysfakcjonującym doświadczeniem. Usługi, które Dom zapewnia rodzinom, są nieocenione. Cieszy nas, że nasz system wspiera organizację charytatywną, która pomaga tak wielu innym osobom – ocenia Ted Wilkes z BluLine Solutions.
Na zdjęciu: Catherine Hornsby z Bluline Solutions (po lewej), Jana Goemmer (w środku) dyrektor ds. programów i urządzeń w Domu Ronalda McDonalda w Kentucky, Daria Roszczyk-Krowicka (po prawej) dyrektor ds. sprzedaży i marketingu z Blulog.