Wrocławska spółka informatyczna Aibotteam Sp z o.o. wypuściła na rynek nowy produkt do obsługi wiedzy i kolaboracji w obszarze spotkań firmowych. System Meeting Minutes systematyzuje proces przygotowania spotkania, komunikacji w trakcie jego realizacji oraz tworzenia podsumowania po jego zakończeniu.
Wprowadzenie innowacyjnej Osi Czasu umożliwia sprawną kontrolę efektywności realizacji celów oraz agendy spotkania a także umożliwia automatyczne wygenerowanie spójnej i kompletnej notatki ze spotkania dla wszystkich ich uczestników. Wprowadzony mechanizm monitorowania kosztów spotkań oraz grywalizacji poprzez wprowadzenie punktów aktywności uczestników pozwala na wsparcie mechanizmu raportowania, który obejmuje śledzenie efektywności realizacji agendy i celów spotkań, efektywność kolaboracji poszczególnych uczestników, kosztów spotkań oraz punktów aktywności. Więcej informacji na stronach www.meetingminuteshq.com.
System wsparty jest przez wbudowaną bazę wiedzy zaopatrzoną w monitor internetu pod kątem pozyskiwania wiedzy o klientach oraz wyszukiwarkę semantyczną Aibot będącym flagowym produktem firmy Aibotteam.
System w wersji korporacyjnej integruje bazy użytkowników z Active Directory i jest już dostępny w wersji pudełkowej. W tej opcji Meeting Minutes jest rozszerzony o moduł zarządzania spotkaniami będącymi wydarzeniami (events management) wraz z portalem do ich obsługi. W wersji SaaS dostępny jest obecnie w wersji Beta – należy skontaktować się z adresem [email protected] w celu utworzenia konta dla grupy użytkowników.
źródło: informacja prasowa