w Europie Środkowej.
Dzięki połączeniu, Morizon staje się także nowoczesnym kanałem dystrybucji usług finansowych, natomiast FinPack zyskuje dostęp do bazy bliskob 4000 pośredników nieruchomości i deweloperów oraz kilkuset tysięcy Klientów zainteresowanych zakupem nieruchomości.
Szczecińska firma FinPack, w przeciągu czterech lat od powstania w 2012 roku, stała się niekwestionowanym liderem w zakresie dostarczania technologii dla doradców finansowych. Fundamentem sukcesu jest autorskie i pierwsze w Polsce narzędzie, które w 100% odwzorowuje oferty banków. Obecnie z rozwiązań spółki korzysta już ponad 3500 specjalistów (ok. 70% rynku), w tym takie firmy jak Expander, DK Notus, Aspiro, Alex T. Great czy Murator Finanse. Wolumen kredytów przechodzących przez systemy FinPack przekracza 2 mld PLN kwartalnie. Pozytywny wpływ narzędzi oferowanych przez FinPack na sposób i jakość pracy doradców kredytowych został doceniony i skutkował zaproszeniem w 2015 r. do Związku Firm Doradztwa Finansowego.
Ideą przyświecającą założycielom, było stworzenie nowoczesnych i prostych w obsłudze narzędzi gwarantujących kredytobiorcom dostęp do najtańszych produktów finansowych na rynku, w jak najkrótszym czasie. Od początku istnienia, FinPack rozwijał działalność w trzech strategicznych obszarach: dostarczanie narzędzi wspomagających prace doradców (porównywarki i CRM), budowanie własnej sieci doradców oraz udostępnianie serwisu porównującego produkty finansowe w Internecie (finalia.pl).
– To co udało się wypracować FinPack w przeciągu czterech lat od powstania, budzi mój ogromny szacunek. To idealny przykład start-upu, który osiągnął sukces tworząc autorskie rozwiązania odpowiadające na potrzeby klientów i rynku. Zakup FinPack otwiera przed Morizon S.A. zupełnie nowe perspektywy, pozwalając zaoferować klientom dostęp do najlepszych usług finansowych w Polsce. Zestawienie naszej bazy Klientów i ofert z narzędziami FinPack, stanowi gwarancję sukcesu – powiedział Jarosław Święcicki, prezes Morizon S.A.
Notowana na New Connect firma Morizon S.A. to największy w Polsce niezależny wydawca serwisów nieruchomościowych: 700 tysięcy użytkowników, 4 tysiące zarejestrowanych biur nieruchomości i deweloperów oraz ponad milion ofert, stanowi olbrzymi potencjał rozwoju usług stworzonych przez FinPack. Na bazie dotychczasowych doświadczeń obydwu spółek oraz przy pomocy autorskich narzędzi, Grupa Morizon będzie mogła zaproponować nowy, kompleksowy model współpracy zarówno użytkownikom serwisów należących do Grupy jak i agencjom nieruchomości oraz deweloperom.
Morizon stanie się pierwszym w Polsce i jednym z nielicznych w Europie, nowoczesnym „one stop shop” branży Real Estate. Klient będzie mógł w jednym miejscu znaleźć ofertę, zbadać swoją zdolność kredytową, porównać propozycje wszystkich banków, złożyć wniosek i finalnie otrzymać kredytowanie wybranej przez siebie nieruchomości.
– Morizon S.A. to wymarzony partner do rozwoju usług FinPack. Dzięki dostępowi do bazy klientów i otrzymanemu kapitałowi mamy szansę na jeszcze dynamiczniejszy rozwój. Patrząc na ostatnie lata i to co udało się nam osiągnąć do tej pory, jestem pewien, że w niedalekiej perspektywie Morizon stanie się miejscem pierwszego wyboru dla osób zainteresowanych zakupem nieruchomości. Wiemy, że umiejętne łączenie technologii z doświadczeniami w danej branży może zrewolucjonizować sposób działania danego rynku. Teraz chcemy wejść poziom wyżej pokazując, że technologia może także znacznie ułatwić i przyspieszyć cały proces zakupu nieruchomości – podsumował Michał Petters, członek zarządu FinPack.
fot. pixabay.com