Sześć statuetek „Instytucja Roku 2020” dla PKO Banku Polskiego

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Sześć statuetek „Instytucja Roku 2020” dla PKO Banku Polskiego

Udostępnij:

W 5. edycji rankingu „Instytucja Roku”, PKO Bank Polski otrzymał sześć statuetek. Za jakość obsługi nagrodzony został aż w trzech kategoriach. Osobowością roku wybrany został Piotr Krawczyk, dyrektor Pionu Rozwoju i Utrzymania Aplikacji. Kapituła doceniła też „Społeczny wymiar biznesu” banku. Po raz kolejny statuetkę zdobyło Biuro Prasowe banku.

PKO Bank Polski wyróżnia się na krajowym rynku finansowym przewagami konkurencyjnymi. Jedną z nich jest największa baza klientów tworząca warunki do wyznaczania standardów w zakresie innowacji technologicznych oferowanych produktów i usług, jak również obsługi klientów. Za nią w tegorocznej edycji rankingu „Instytucja Roku” bank został doceniony w kategoriach „najlepszy bank dla firm”, oraz najlepsza obsługa hipoteczna i w placówce.

Najwyższą wartością banku w budowaniu trwałych relacji z klientami są wyspecjalizowani doradcy, świadczący usługi na najwyższym poziomie. Pracownicy oddziałów PKO Banku Polskiego są blisko klientów także teraz, podczas panującej w kraju epidemii. Stosując wymagane środki ostrożności, zapewniają ciągłość funkcjonowania banku i wysoką jakość obsługi dbając o bezpieczeństwo własne i klientów.

Honorując Piotra Krawczyka, dyrektora Pionu Rozwoju i Utrzymania Aplikacji nagrodą w kategorii specjalnej „Osobowość Roku” kapituła doceniła zaangażowanie kandydata we wdrażanie nowoczesnych technologii, realizację innowacyjnych projektów z zakresu bankowości elektronicznej i mobilnej oraz rozwój inicjatyw z obszaru e-administracji, a tym samym wspieranie cyfryzacji życia społecznego.

Dla Biura Prasowego PKO Banku Polskiego to już trzecia statuetka „Instytucji Roku”. Wyróżniono je za jakość i atrakcyjność informacji prasowych, tempo reakcji na potrzeby mediów, przejrzystość polityki informacyjnej oraz kulturę kontaktów z dziennikarzami.

Kapituła „Instytucji Roku 2020” doceniła także działania społeczne banku, wyróżniając nagrodą specjalną inicjatywę PKO Bohaterom. Realizowaną przez pracowników stołecznych oddziałów banku akcję charytatywną mającą na celu pomoc Powstańcom Warszawskim im w codziennym życiu.

„Instytucja Roku” to inicjatywa portalu Mojebankowanie.pl. Jej celem jest wyznaczanie nowych standardów jakości obsługi zgodnych ze zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Niezależni eksperci dokonują oceny proklienckich działań banków oraz towarzystw ubezpieczeniowych i nagradzają je za kompleksowe podejścia do jakości obsługi klienta.