Szopi.pl pozyskał finansowanie w wysokości ponad 2 mln zł

Udostępnij:
Szopi.pl, prężnie i szybko rozwijający się polski startup, umożliwiający robienie zakupów spożywczych online, pozyskał kolejne źródło finansowania. Wsparcie w wysokości 2,4 mln zł zapewniła firmie grupa prywatnych inwestorów.

– Szopi.pl jest przedsięwzięciem założonym przez prywatne osoby ponad dwa lata temu. Cały czas poszukiwaliśmy i poszukujemy inwestorów. Pod koniec 2017 roku finansowanie w wysokości 3 mln zł zapewnił nam fundusz Impera Alfa, a teraz dołączyła do niego grupa prywatnych inwestorów, którzy wierzą w rozwój polskiego e-commerce. Finansowanie pozwoli nam na dalsze inwestycje, zarówno technologiczne, jak i umożliwiające ekspansję firmy i pojawienie się naszego serwisu w kolejnych miastach Polski – mówi Zbigniew Płuciennik, CEO i twórca Szopi.pl.

Pozyskanie finansowania z nowych źródeł zbiega się z uruchomieniem przez Szopi nowej strony internetowej. – Ważne było dla nas to, by strona była jak najbardziej intuicyjna i funkcjonalna. Nasi klienci nie mają czasu na zakupy, także te internetowe. Dlatego u nas wchodzą i wybierają te produkty, które ich interesują ze wszystkich sklepów, z którymi współpracujemy – mówi Irena Kaczor, współtwórczyni Szopi.pl. Zamówienie trafia do szopera, który już w ciągu dwóch godzin jest w stanie dostarczyć je nam do domu.

Szopi.pl nie posiada własnego magazynu, ale dostarcza  z najbardziej popularnych supermarketów i dyskontów: Carrefour, Lidl czy Biedronka. Za zakupu możemy zapłacić online lub bezpośrednio przy odbiorze produktów. A dzięki współpracy Szopi.pl z firmą Twisto płatność tę można odroczyć aż do 21 dni.

Obecnie zakupy z Szopi.pl mogą robić mieszkańcy Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Wkrótce usługa będzie dostępna w kolejnych lokalizacjach.