Szopi podwaja liczbę obsługiwanych miast

szopi podwaja liczbe obslugiwanych miast
Udostępnij:
Szopi.pl, firma zajmująca się realizacją zamówień on-line produktów spożywczych ze sklepów stacjonarnych rozszerza swoje usługi na kolejne miasta. Od końca kwietnia 2020 r. z usług Szopi mogą skorzystać mieszkańcy Łodzi, Katowic, Bytomia i Tychów.

Do grona mieszkańców Krakowa, Poznania, Warszawy i Wrocławia dołączają mieszkańcy kolejnych miast, którzy mogą skorzystać z modelu zakupów proponowanych przez Szopi.pl, firmę należącą do włoskiej spółki Supermercato24. Od końca kwietnia w zasięgu usługi będzie ponad 5 milionów osób, które będą mogły zamawiać produkty spożywcze z sieci takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour czy Lidl za pomocą strony internetowej lub aplikacji. W maju br. usługa Szopi zostanie poszerzona o kilka kolejnych miast.

– Bardzo się cieszę, że mogę powitać mieszkańców Bytomia, Katowic, Łodzi oraz Tychów w gronie klientów Szopi.pl. Mam nadzieję, że nasz model obsługi przypadnie Państwu do gustu, tak jak spodobał się w Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Chociaż zamawiają Państwo produkty przez internet, za realizację zamówienia odpowiada personalny szoper, która dostarczy zakupy do drzwi. Jeżeli w sklepie stwierdzi, że dany zamówiony produkt warto zamienić na inny – poinformuje o tym Państwa telefonicznie – tłumaczy Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl.

Model zakupowy Szopi polegający na osobistej realizacji zamówienia przez przeszkolonego szopera, wpłynął na wzrost zaufania do zakupów on-line. Świadczy o tym fakt, że Polacy chętnie zamawiają w ten sposób warzywa, owoce, wędliny oraz nabiał. Działania podjęte w trakcie pandemii wzbudziły również sympatię klientów oraz wzmocniły wizerunek Szopi. Należy przypomnieć akcję darmowego dostarczania zakupów osobom powyżej 60 roku życia oraz personelowi medycznemu, a także zwiększenie liczby szoperów, co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień.

Konsekwentnie realizujemy nasze plany rozwoju w Polsce, które rozpoczęły się od akwizycji Szopi.pl jesienią ubiegłego roku. Obecna sytuacja związana z koronawirusem nie miała wpływu na wejście na rynki kolejnych miast. Wręcz odwrotnie – pozwoliła nam zdobyć wyjątkowe doświadczenie, skonsolidować zespół oraz przełożyła się na wzrost świadomości Polaków w kwestii zakupów on-line. Jestem przekonana, że już wkrótce pojawimy się z usługą Szopi w kolejnych polskich miastachpodsumowuje Anna Podkowinska-Tretyn.

Rozwój Szopi.pl w Polsce to kolejny krok w stronę strategii międzynarodowej ekspansji Supermercato24, wspierany przez wyspecjalizowanych inwestorów, fundusze venture capital: FII Tech Growth, 360 Capital oraz Innogest. Pojawienie się w kolejnych miastach zwiększa potencjał spółki oraz umożliwia rozwijanie strategicznych partnerstw na polskim rynku – sklepów i sieci handlowych. To z kolei służy do zbudowania potencjału umożliwiającego ekspansję na kolejnych rynkach międzynarodowych.