W najnowszym odcinku MamStartup Podcast rozmawiamy o sztucznej inteligencji, a naszymi gośćmi są:
- Dawid Kin, acting Head of AI, PKO Bank Polski,
- Mariusz Sekuna, Manager MBC Product & Pricing Central & Eastern Europe, Mercedes-Benz Polska
- oraz Marcin Kubiszak, dyrektor marketingu & sprzedaży detalicznej, Somfy Polska.
Sztuczna inteligencja w banku
Już dziś voiceboty PKO Banku Polskiego obsługują wszystkich klientów na infolinii przychodzącej banku i realizują część procesów na infolinii wychodzącej. W czerwcu 2022 bank poinformował, że łącznie voiceboty przeprowadziły 11,5 mln rozmów z klientami. Rozwój dialogów i modeli AI realizowany jest przez wewnętrzny zespół bankowy, któremu przewodzi Dawid Kin.
Sztuczna inteligencja w samochodzie
Wystarczą tylko dwa słowa: „Hej Mercedes“ i cały pojazd zamienia się w słuch. System rozumie użytkownika, nie musząc wcześniej uczyć się poleceń i rozmawia z nim. Pozwala m.in. na odczytywanie, dyktowanie i wysyłanie smsów. Sprawdza pogodę w miejscu docelowym. Zmienia stację radiową i prowadzi najszybszą drogą do domu. O sztucznej inteligencji wykorzystywanej w motoryzacji opowiada Mariusz Sekuna z Mercedes Benz Polska.
Sztuczna inteligencja w domu
Smart home, czyli inteligentny dom, to nie jest już tylko wizja z seriali, filmów, książek czy kreskówek takich jak The Jetsons. To technologie dostępne na wyciągnięcie ręki. O tym, jak sztuczna inteligencja może pomóc zapewnić w naszych domach komfort, bezpieczeństwo, oszczędności, a także pozwala zadbać o środowisko opowiada Marcin Kubiszak z Somfy Polska.
Posłuchaj również:
Konrad Ozdowy: Jaki będzie bank przyszłości? (podcast)
Konrad Ozdowy to ekspert ds. innowacji w PKO Banku Polskim. Z naszym gościem rozmawiamy o tym, jak wygląda bankowość przyszłości, czym są superaplikacje i jak PKO współpracuje ze startupami.