Tak marki reklamują się za pomocą aplikacji Vine

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Jednym z głównych zadań strategii ekspansywnej działań PR jest rozważne reagowanie na trendy rynkowe. Obecnie mówi się dużo o aplikacji Vine, a właściwie o krótkich filmikach, które dzięki niej możemy nagrać. Okazuje się, że 6 sekund w zupełności wystarczy na ciekawą promocję znanych marek. Miłego o

Jednym z głównych zadań strategii ekspansywnej działań PR jest rozważne reagowanie na trendy rynkowe. Obecnie mówi się dużo o aplikacji Vine, a właściwie o krótkich filmikach, które dzięki niej możemy nagrać. Okazuje się, że 6 sekund w zupełności wystarczy na ciekawą promocję znanych marek. Miłego oglądania.

Grafika główna artykułu pochodzi z vine.co

Aplikację Vine możemy pobrać na nasze smartfony i urządzenia mobilne z systemem iOS za darmo. Zasada działania Vine jest prosta. Na nakręcenie filmiku mamy całe 6 sekund, które możemy wykorzystać dosłownie na wszystko (oprócz treści rasistowskich, erotycznych i wulgarnych). Nagrywanie włącza się gdy przytrzymamy palcem ekran główny i zatrzymuje gdy go odłożymy. Ten czas pozwala nam na nagranie szybkiego filmiku. Aplikacja zdobyła popularność najpierw wśród amatorów filmików erotycznych, a następnie wśród kucharzy czy restauratorów promujących swoje dania.

Potencjał w tym kolejnym serwisie mikro-blogowym zauważyły również znane marki. Nagrywają więc filmiki prezentujące swoje produkty. Jednym wychodzi to lepiej, drugim gorzej. Oceńcie sami.

Jesteśmy ciekawi czy startupowcy w zaledwie 6 sekund potrafiliby zaprezentować swój produkt. Kto z Was udowodni nam, że się da? Nakręćcie filmik i podajcie nam link w komentarzu.