TakeTask – aplikacja do zadań specjalnych

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Na polskim rynku coraz prężniej działa nowa, darmowa aplikacja TakeTask przeznaczona na urządzenia mobilne. Łączy ona firmy bezpośrednio z konsumentami, przynosząc korzyści obu stronom. Przedsiębiorstwom umożliwia szybkie i efektywne zebranie danych z konkretnych lokalizacji w całej Polsce i przepro

Na polskim rynku coraz prężniej działa nowa, darmowa aplikacja TakeTask przeznaczona na urządzenia mobilne. Łączy ona firmy bezpośrednio z konsumentami, przynosząc korzyści obu stronom. Przedsiębiorstwom umożliwia szybkie i efektywne zebranie danych z konkretnych lokalizacji w całej Polsce i przeprowadzenie rzetelnych badań konsumenckich, natomiast użytkownikom oferuje dodatkowy zarobek.

Aplikacja TakeTask działa na zasadzie Crowdsourcingu, czyli zlecania zadań szerokiej grupie osób. Ich wykonaniem może zająć się każdy pełnoletni użytkownik smartfona z systemem operacyjnym Android, choć trwają już prace nad wersjami na systemy iOS i Windows Mobile. Po pierwszych trzech miesiącach z aplikacji korzysta już prawie 5000 użytkowników, tzw. Agentów TakeTask, a ich ilość stale rośnie.

TakeTask ma zastosowanie w najróżniejszych branżach, jednak szczególnie dużą wartość przynosi podmiotom z branży handlowej. Zlecenia najczęściej dotyczą monitoringu cen, ekspozycji towarów na półkach, dostępności promocji, kontroli wystaw sklepowych czy badania konkurencji. Niezwykle ważne są także zadania kreatywne oraz badania opinii. Ponadto, Agenci mogą wcielać się w tajemniczych klientów, monitorować jakość usług, badać reklamy zewnętrzne i natężenie ruchu, testować gry, strony www czy aplikacje mobilne, a także brać udział w akcjach w przestrzeni miejskiej, takich jak flashmoby czy wydarzenia organizowane przez firmy. Ciekawym zastosowaniem jest tzw. „mapowanie obszarów” – Agenci raportują w swojej okolicy konkretne punkty poszukiwane przez firmę, np. sklepy w pobliżu wyznaczonych lokalizacji czy kawiarnie z określonym rodzajem ekspresów do kawy.

TakeTask to dla naszych Klientów przede wszystkim bezpośredni kontakt 
z konsumentem. Możliwe jest uchwycenie jego opinii i doświadczenia w chwili zakupu produktu i w momencie jego używania, już w domu. Agenci to przecież sprofilowani konsumenci, dzięki czemu nasz Klient może w prosty sposób nawiązać dialog ze swoją grupą docelową – mówi Tomasz Rogalski, Prezes Zarządu TakeTask.pl. Sieć Agentów TakeTask wciąż rośnie i obejmuje już swym zasięgiem obszar całej Polski, zarówno tereny miejskie, jak i wiejskie. Dzięki temu firmy z łatwością mogą pozyskiwać informacje z różnych zakątków kraju – dodaje.

Zleceniodawca może liczyć na bardzo szybkie i dobre jakościowo efekty. Od zgłoszenia zapotrzebowania na określone informacje do otrzymania raportu końcowego mija maksymalnie kilka dni, a samo ich zebranie w terenie trwa ok. 24h, dzięki czemu Klient utrzymuje kontakt z rynkiem w czasie rzeczywistym. Co więcej, zleceniodawcy mają dostęp on-line do wyników i na bieżąco mogą monitorować spływające dane. Na potwierdzenie zebranych informacji Klienci otrzymują pełną dokumentację zdjęciową.

Przykładem szybkich działań może być współpraca z firmą Procter&Gamble, gdzie  w ciągu 36 godzin Agenci wykonali 428 audytów związanych z marką Lenor w  jednej z ogólnopolskich sieci franczyzowych, dzięki czemu poprawiono dostępność i widoczność produktów na półkach – dodaje Tomasz Rogalski.

By zostać Agentem TakeTask wystarczy pobrać aplikację na swój smartfon, podając przy tym kilka profilowych informacji. Po rejestracji pozostaje czekać na propozycje zadań 
w najbliższej okolicy. Aplikacja TakeTask wykorzystuje geolokalizację – przydzielanie zadań i weryfikacja ich wykonania odbywa się na podstawie aktualnego miejsca pobytu Agentów.

Każde poprawnie wykonane zadanie to dodatkowy przypływ gotówki oraz kolejne punkty. System punktowy tworzy ranking Agentów – im wyższa ranga, tym większy zasięg Agenta, 
a więc większa ilość zadań do wykonania w okolicy. Co więcej, doświadczony 
i wiarygodny Agent ma dostęp do trudniejszych, a tym samym lepiej płatnych zadań.

Interfejs aplikacji TakeTask jest prosty i intuicyjny. Przy każdym zadaniu, poza szczegółową instrukcją, znajdują się informacje o dokładnym miejscu realizacji, wraz z możliwością jego sprawdzenia na mapie, a także o wynagrodzeniu i ilości punktów jaką Agent otrzyma za wykonanie zadania.

TakeTask tworzyliśmy zarówno z myślą o firmach, dla których bieżące informacje z rynku stanowią podstawę rozwoju, jak również o konsumentach, którzy mogą zarobić w prosty i nieszablonowy sposób. Nasi Agenci działają przez całą dobę, 365 dni w roku, na terenie całego kraju i mogą wykonać w zasadzie każde proste zadanie – mówi Piotr Rybiński, Wiceprezes TakeTask.pl.

źródło: informacja prasowa