Zdobyte środki spółka chce przeznaczyć na umocnienie pozycji firmy na rynku technologii dla sektora opieki zdrowotnej. Produkt talkie.ai pozwala automatyzować procesy komunikacyjne, uwalniając czas organizacji zdrowotnych, który może być poświęcony na to, co najważniejsze być powinno, czyli opiekę nad pacjentem.
Dotychczasowi inwestorzy, w tym 4growth VC, NCBR Investment Fund ASI S.A. i SATUS Starter VC, również wzięli udział w rundzie, wzmacniając swoje zaangażowanie w rozwój spółki.
– Traktujemy tę inwestycję jako follow-on poprzedniej rundy, w której wzięli udział także nasi wcześniejsi inwestorzy. Pozyskaliśmy łącznie 5 milionów złotych – zaznacza Paweł Lipiński, CEO talkie.ai.
Ekspansja na rynek amerykański
Firma stawia na rozwój w Polsce, ale i w Stanach Zjednoczonych, gdzie dostrzegli potencjał w automatyzacji kontaktu z pacjentami.
– Zainteresowanie jest spore i cały czas rośnie. Powtarzamy trochę model rozwoju, który zastosowaliśmy w Polsce, czyli mamy zarówno własnych przedstawicieli jeżdżących po firmach medycznych, jak i współpracujemy z dostawcami oprogramowania dla przychodni czy szpitali, by sami promowali nasze rozwiązania – komentuje Paweł Lipiński.