fot. unsplash.com
Ogłoszenie wyników nastąpi 12 czerwca podczas uroczystej gali w londyńskim pałacu Kensington.
RTB House nominowane jest w aż dwóch kategoriach – „Best Application of AI Learning for Sales and Marketing” oraz „Best Innovation in Deep Learning” i tym samym ma szansę znaleźć się w elitarnym gronie zwycięzców rewolucjonizujących branżę marketingową. Wśród innych nominowanych firm znalazły się między innymi IBM, Infosys, Sigma.ai. Firma z Polski zdobyła uznanie jury m.in. za innowacyjne wykorzystanie sztucznej inteligencji i wdrożenie deep learningu we wszystkich modułach wspierających efektywność kampanii reklamowych. Zastosowana technologia pozwala na precyzyjne określenie postaw i intencji zakupowych konsumentów, trafniejsze rekomendacje produktów oraz bardziej precyzyjne oszacowanie prawdopodobieństwa kliknięcia w reklamy przez użytkowników. Skutkuje to zwiększeniem efektywności działań retargetingowych i wyższym zwrotem z inwestycji dla klientów (ROI).
– Wierzymy, że nasza technologia jest rewolucyjna i bezkonkurencyjna. Tym bardziej cieszy nas nominacja w takich kategoriach. To dowód na słuszność naszych decyzji i obranego kierunku rozwoju. Od początku stawiamy na technologię, gdyż to ona stanowi rdzeń naszego produktu. – podkreśla Daniel Surmacz, COO w RTB House – W tym roku podjęliśmy kolejny krok, którym chcemy zaznaczyć swoje miejsce w branży marketingowo-technologicznej. Otworzyliśmy AI Marketing Lab, gdzie będziemy opracowywać kolejne, przełomowe rozwiązania.
W konkursie The Alconics międzynarodowe, reprezentujące różne branże jury nagradza najbardziej innowacyjne firmy z całego świata tworzące rozwiązania oparte na AI. Oficjalnym partnerem naukowym jest Imperial College London, a głównym partnerem jest firma Microsoft. Wśród pozostałych partnerów znaleźć można takie firmy jak XPrize, czy też TechUK. Wręczenie nagród w ramach trzeciej już edycji The Alconics odbędzie się 12 czerwca 2018 roku w pałacu Kensington.