Antygrupa
ŠKODA AUTO coraz bardziej interesuje się wysoce rozwiniętym sektorem high-tech w Izraelu. Jest to element realizowanej strategii, w ramach której marka stawia na digitalizację i rozwój usług w zakresie mobilności cyfrowej.
Świat zmienia się na naszych oczach, a tempo technologicznego rozwoju bije kolejne rekordy. Od złożenia patentu na żarówkę przez Thomasa Edisona minęło zaledwie 139 lat. W tym krótkim okresie powstało więcej przełomowych wynalazków niż w całym minion...
Studentka Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie zbudowała oryginalną wersję urządzenia do sterowania panelami słonecznymi. Konstrukcja wygląda jak łodyga i naśladuje ruchy roślin podążając za najkorzystniejszym nasłonecznieniem.
Negocjacje to emocje. W prawie każdej z transakcji inwestycyjnych, jakie prowadziłem pojawiały się obszary budzące emocje. Nie zastanawiałem się jednak, jak mocno zmienią się one podczas prowadzenia jednych z najważniejszych dla mnie negocjacji w ost...
Wirtualna Polska Holding S.A. zawarła umowę, w ramach której zostanie większościowym udziałowcem w Superauto24.com, agregującym oferty nowych samochodów w Internecie. Wartość zakupu 51% udziałów wynosi 21,1 mln zł. Wirtualna Polska kontynuuje tym sam...
Twórcy JakiKredyt.pl, narzędzia, które pozwala załatwić kredytowe formalności online, planują zmienić rynek pośrednictwa kredytowego.
Bioceltix to startup biotechnologiczny z branży weterynaryjnej, zajmujący się rozwijaniem leków biologicznych na bazie komórek macierzystych. Efektem pracy zespołu mają być leki przeciwbólowe i przeciwzapalne, które umożliwią skuteczniejsze i bezpiec...
Pozycja Wielkiej Brytanii na światowej scenie technologicznej, mimo prawdopodobnego brexitu, wydaje się niezagrożona. Dla wielu startupów wejście na rynek brytyjski jest furtką do całego anglojęzycznego świata.
Cztery startupy będą miały szansę przekuć swoje innowacyjne pomysły w komercyjne rozwiązania, współpracując z największą grupą energetyczną w Polsce w ramach jej programu akceleracyjnego.
Platforma AdEmotion przewiduje osobowość, wartości i preferencje wizualne konsumentów na podstawie ich śladów cyfrowych. Psychologiczno-wizualne dopasowanie informacji do odbiorcy pozwala zwiększyć sprzedaż, efektywniej wycenić portfel wierzytelności...