Antygrupa
Kilka dni temu minął rok od pierwszego castingu na świecie przeprowadzonego w systemie Vendo. Polski startup powstał w myśl „wielkie talenty nie mieszkają tylko w dużych miastach” i po kilkunastu miesiącach działalności skupia ponad 350 klientów z br...
Duolingo postawiło poprzeczkę bardzo wysoko. Od wczoraj pozwala uczyć się języka klingońskiego, czym wykonuje ukłon w kierunku fanów Star Treka.
Ada to algorytm, który działa na rynku nieruchomości i pomaga użytkownikom w znalezieniu wymarzonego mieszkania. Jej twórcy właśnie pozyskali od YouNick Mint milion złotych.
Dynamiczny rozwój technologii blockchain oraz kryptowalut nie podlega jakiejkolwiek dyskusji. Technologie, które mogą zmienić funkcjonowanie wielu gałęzi codziennego życia stały się strategiczną częścią rozwoju niewielkiego miasteczka Zug w Szwajcari...
Pierwsza praca w zawodzie programisty jest prawdopodobnie tą najważniejszą – od niej zależeć będzie nasza dalsza kariera i dopiero ona tak naprawdę zweryfikuje czy jest to zawód odpowiedni dla nas.
Nectome opracowało metodę konserwacji i przechowywania mózgu, która w przyszłości pozwoli odtworzyć świadomość zmarłej osoby. Wcześniej tylko trzeba poddać się eutanazji. Klientem spółki został Sam Altman, szef akceleratora Y Combinator.
Fishbrain, szwedzka aplikacja mobilna i sieć społecznościowa dla wędkarstwa sportowego, otrzymała 13,5 miliona dolarów w finansowaniu w serii B. W program zainwestowało B Capital Group z udziałem SoftBank Ventures Korea, a także obecni inwestorzy Nor...
Jeszcze rok temu SARE miło odkupić Gadu-Gadu od Xevin Consulting Limited za 2,4 mln złotych, ale po trzech miesiącach negocjacji rozmyśliło się. Kultowy komunikator znalazł jednak nowego właściciela. To England.pl, spółka z Koszalina działająca w bra...
Poszukiwanie treści, produktów i usług jest w dzisiejszych czasach na stałe związane z wyszukiwarkami internetowymi. Rezygnacja z marketingu w sieci oznacza dobrowolne pozbawienie się rzeszy potencjalnych klientów. AdBook 2018 odpowiada na pytanie ja...
W tym artykule przedstawię czynniki, na które warto zwrócić uwagę przy wdrażaniu kolejnej wersji projektu graficznego. Przeanalizujemy najczęściej powtarzające się konflikty podczas pracy nad nowymi funkcjami produktu.