Antygrupa
Igor Třeslín założył w Czechach Lunchtime.cz, katalog czeskich restauracji z codzienną aktualizacją menu, który sprzedał Zomato. W tym czasie Ola Lazar stworzyła w Polsce Gastronauci.pl i… również serwis sprzedała Zomato. Dziś Igor i Ola razem rozwij...
Napkin Recipes to aplikacja dla kucharzy, którzy podczas gotowania nie rozstają się ze smartfonem. Program odczytuje przepisy przyrządzanych potrwa, a do tego steruje się nim głosem.
Do kampanii Banku Zachodniego WBK prezentujacej najciekawsze rozwiązania bankowości mobilnej dołączył Michał Sadowski, prezes i założyciel Brand24, firmy zajmującej się monitoringiem internetu, współtwórca portali internetowych, bloger, influenser in...
VMware przedstawił wyniki badań, według których aż 90 proc. polskich decydentów IT dostrzega braki w komunikacji pomiędzy firmowym działem IT a zarządem o zaistniałych incydentach związanych z cyberbezpieczeństwem.
Run Public, pionierskie w skali kraju i Europy networkingi biegowe, organizowane przez agencję kreatywną Go Public, zyskują coraz większe grono sympatyków. Kolejna edycja eventu, zorganizowana 3 sierpnia w Krakowie, pobiła ostatni rekord frekwencji.
Inovatica i naukowcy z Łodzi stworzyli koszulkę, która bada pracę serca. Dzięki niej pacjenci będą mogli wykonać EKG nie odwiedzając gabinetu lekarskiego. Do tego innowacyjny T-shirt można prać i prasować.
Odpowiedni poziom obsługi ważniejszy od ceny, obniżka kosztów w organizacji, ale również obawa przed utratą poufnych danych – tak polski e-biznes ocenia chmurę obliczeniową w badaniu przeprowadzonym przez e24cloud. Prezentujemy wyniki ankiety „Chmura...
Wykonane są z drewna, noszą je gwiazdy, a do tego sprzedają się w kilku krajach. Tak prezentują się okulary Gepetto stworzone przez Mateusza Toporowicza i Agnieszkę Prask. Pierwszą parę stworzyli trzy lata temu, a w najbliższej przyszłości chcą sprze...
W lutym wersję beta platformy do zarządzania relacjami biznesowymi zobaczył jeden z klientów, przedsiębiorca z UK. Szybko wdrożył system CRM do swojej organizacji, a po czasie postanowił zainwestować w polskie przedsięwzięcie 100 tys. euro. Jak pozna...
Ludzie od setek tysięcy lat przekazują sobie historie. Na początku ustnie, potem zaczęli je malować na skałach, aż do dziś, gdy historie stały się nośnikiem promocji marek – zarówno tych dużych, jak i tych dopiero tworzących się.