Antygrupa
Najciekawsze projekty rodzą się z realnych potrzeb rynkowych i ludzkich. Mają być one nie tylko inspirujące, ale przede wszystkim użyteczne - takie projekty zostały nagrodzone podczas konferencji Innovation AD #Day w Warszawie.
Trudno wyobrazić sobie dłuższą podróż bez asysty nawigacji. Dzięki aplikacjom nawigacyjnym podróżowanie staje się prostsze, szybsze i tańsze. Pomaga ona w omijaniu korków, wypadków, znajduje bardziej ekonomiczną trasę.
Google I/O to jedna z największych konferencji technologicznych na świecie. Podczas tegorocznej edycji koncern internetowy zaprezentował kilka ciekawych projektów. Poznaj pięć z nich, które wkrótce pojawią się na rynku.
Historie sukcesu motywują do działania, dlatego też często piszemy o osiągnięciach przedsiębiorców. Tym razem chcielibyśmy zachęcić Was do zobaczenia infografiki, która pokazuje, kiedy ludzie sukcesu zaczęli zajmować się dziedziną, w której okazali s...
Zwykle do mycia zębów wystarczy szczoteczka, nić dentystyczna i płyn do płukania jamy ustnej. Najwyraźniej innego zdania jest stomatolog z Chicago. Stworzył on elektryczną szczoteczkę, która nie tylko umyje zęby, ale także nagra film.
Za każdym razem, gdy zaczniesz się garbić, ten sensor przypomni Ci, żebyś tego nie robił. Lumo Lift to niewielki sensor, którego możemy przypiąć do naszego ubrania za pomocą dwóch magnesów, najlepiej w okolicy ramienia i klatki piersiowej. Dzięki tem...
Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (Association of Business Service Leaders in Poland) zrzesza niemal 200 największych podmiotów z kapitałem zagranicznym działających w Polsce, ale wychodzi też naprzeciw młodym przedsiębiorcom.
Nie musisz pobierać programu do komunikowania się, instalować go na komputerze i dokonywać rejestracji. Do zdalnej współpracy nad projektem potrzebujesz tylko przeglądarki internetowej. I kogoś, kto rozpocznie z Tobą rozmowę o zaplanowaniu pracy nad...
Spółka Huckleberry Games z portfolio ERNE VENTURES poinformowała o rozpoczęciu kampanii na serwisie Kickstarter. Celem jest pozyskanie co najmniej 200 tys. zł.
Agencje marketingu internetowego to wyzwanie dla pracowników o szczególnych kwalifikacjach. Stereotypowo przyjęło się sądzić, że kobiety pracują w nich najczęściej w działach marketingu i sprzedaży. Coraz częściej uzyskują jednak nowe kwalifikacje.