Antygrupa
Rada Polskich Przedsiębiorców zgłasza konkretne postulaty na rzecz zmian dla sektora innowacji oraz nowych technologii.
Mazowsze po raz kolejny udowadnia, że jest kuźnią kreatywności i innowacji! Konkurs „Innowator Mazowsza” organizowany przez samorząd województwa mazowieckiego od lat promuje najbardziej obiecujące projekty naukowe i biznesowe regionu, łącząc lokalną...
BrainScan, polski start-up medyczny oferujący narzędzie wspierające lekarzy w diagnostyce obrazowej mózgu, rusza po kolejne środki od inwestorów. W ramach emisji akcji chce pozyskać ok. 9 mln zł m.in. na przeprowadzenie certyfikacji amerykańskiej Age...
Czy jesteś twórcą nowoczesnych technologii, który marzy o testowaniu swoich innowacji w rzeczywistym środowisku miejskim? Masz pomysł, który może zmienić oblicze miast, ale potrzebujesz wsparcia, aby wprowadzić go na rynek?
ChargeEuropa, europejska firma działająca w obszarze ładowania pojazdów elektrycznych, ogłosiła strategiczne partnerstwo z Movem, spółką zależną Meralco (dostawca energii na Filipinach). Dzięki temu porozumieniu, firma ChargeEuropa wprowadza swój mod...
Mateusz Sobieraj przetestował na sobie niejeden kryzys zdrowotny, osobiście doświadczył szeregu trudnych, wyczerpujących sytuacji w pracy i… teraz dzieli się swoimi sposobami na to, jak uniknąć podobnych kłopotów w pracy.
Startup Ligence, zajmujący się diagnostyką kardiologiczną, zakończył rundę inwestycyjną early seed, w której wiodącym inwestorem był Simpact Ventures, polski fundusz inwestycyjny venture capital koncentrujący się na technologiach wpływu społecznego.
W Barczewku koło Olsztyna zakończono projekt budowlany – betonowy zbiornik na wodę pitną wydrukowany w technologii 3D. Inwestycja została zrealizowana w ramach współpracy międzynarodowej i przy wsparciu ze środków unijnych.
Południowokoreańscy naukowcy, inspirując się fizycznymi właściwościami kropli wody, opracowali koła zmieniające kształt i mogące pokonywać przeszkody takie jak schody, krawężniki i nierówności terenu.
Feedink, dostawca nowatorskich rozwiązań technologicznych dla e-commerce, z początkiem tego roku ogłosił premierę Cropink – innowacyjnego narzędzia reklamowego, które odmieniło sposób, w jaki marketerzy zarządzają swoimi reklamami produktowymi.