Antygrupa
30 maja wystartowała „Strefa 89” - pierwsze w Polsce miejsce łączące bezpłatny co‑working z transferem wiedzy pomiędzy strefami nauki i biznesu. Stworzono ją do pracy, szkoleń, spotkań i warsztatów wspierających powstawanie start-upów.
Najnowsze informacje z trybun Mistrzostw Europy, wyniki meczów, relacje live z najważniejszych wydarzeń – a wszystko to okraszone komentarzami sympatyków futbolu, w tym Marcina Dańca. Rusza informacyjna aplikacja GG dla fanów piłki nożnej, dzięki któ...
O wideokonferencjach, o początkach w tworzeniu startupu oraz o współpracy z Innovation Warehouse rozmawiamy z Maciejem Ziehlke oraz Marcinem Cajzerem, twórcami Eoslides.
31. maja b.r. w sali szkoleniowej Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości (AIP) na al. 29 listopada 24 w Krakowie o godzinie 19:00 odbył się pierwszy Startup Mixer z udziałem gościa specjalnego Pawła Sali z Freshmail.pl , ekspertów Szymona Mosioł...
Dzięki współpracy ze SkyCash, mobilny rozkład jazdy Transportoid pozwala na wygodny zakup biletów komunikacji miejskiej bezpośrednio z poziomu aplikacji. Do objętego już rozwiązaniem Wrocławia dołączyły kolejne miasta, w których akceptowane są płatno...
Współpraca imerge z Trusted Shops to kolejny krok obu firm w kierunku budowania zaufania i jakości obsługi klienta w procesie zakupów online.
Cloud Technologies S.A. – spółka działająca w segmencie nowych technologii – 4 czerwca br. uruchomiła silnik behawioralny. Narzędzie kierowane jest przede wszystkim do wydawców treści oraz sieci reklamowych. Dzięki badaniu zachowań Internautów pozwal...
DealDriver to startup mobilny, dzięki któremu otrzymujemy kody na zniżki w ponad 200 lokalach, klubach oraz w sklepach. Dzięki aplikacji możemy skorzystać z promocji na posiłki, ubrania czy bilety do teatru. DealDriver pozwala na pobranie kodów upowa...
W trosce o niepełnosprawnych, chorych i starszych Internautów eksperci zrzeszeni w „Grupie Roboczej E-commerce” działający w ramach związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przygotowali raport „ Wygoda zakupów w internecie”.
Co trzeci student, który ma pomysł na innowacyjny produkt lub usługę porzucił plan jego wdrożenia. Co drugi w ogóle nie podjął dotychczas żadnych działań, aby go urzeczywistnić.