Antygrupa
Od 1 września w stolicy Francji nie wypożyczymy już elektrycznej hulajnogi. David Belliard, zastępca burmistrza Paryża odpowiedzialny za przestrzeń publiczną, tłumaczy tę decyzję panującą na ulicach anarchią i licznymi kolizjami z udziałem hulajnóg....
Revolut udostępnił w aplikacji bezpłatny kurs edukacji finansowej, który ma pomóc klientom przeciwstawić się oszustom. Nowy moduł prezentuje mechanizmy wykorzystywane przez przestępców do kradzieży, podpowiada jak rozpoznać oznaki manipulacji i chron...
Średnia wartość zbiórki online na świecie to ponad 120 tys. zł, a w Polsce 2,2 tys. zł. W tym roku zostanie utworzonych globalnie 12 mln zrzutek, podczas gdy w kraju będzie to zaledwie kilkadziesiąt tysięcy. Co czwarty dolar zbierany w ramach finans...
Postępująca i coraz bardziej zaawansowana transformacja cyfrowa przedsiębiorstw dotyka także branżę faktoringową. Głównym celem digitalizacji jest zapewnienie klientom wygody oraz szybkiej i sprawnej obsługi, a samemu rynkowi wzrostu, tym bardziej że...
Tokenizacja, czyli proces przekształcania przedmiotów ze świata rzeczywistego w cyfrowe odpowiedniki przy wykorzystaniu technologii blockchain, staje się jednym z najbardziej obiecujących trendów w świecie tzw. zdecentralizowanych finansów. Według os...
Bank Pocztowy od listopada 2023 r. zaoferuje swoim klientom nową ekologiczną odsłonę karty debetowej do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego. Karta została wzbogacona o blind notch – udogodnienie dla osób słabowidzących i niewidomych.
Do grona spółek portfelowych Funduszu SPINAKER alfa dołączyła MediFactory oferująca specjalistyczne wkładki ortopedyczne, odpowiadające indywidualnym potrzebom pacjentów. Wkładki opracowane na podstawie zaprojektowanej autorskiej metodyki diagnostycz...
TakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. udziałów nabył Paweł Fornalski, który za swoje udziały zapłacił 5 milionów złotych.
Nowy właściciel kupuje spółki K2 Precise, Agencja K2 (funkcjonującą jako K2 Create) oraz historyczną markę K2. Zamknięta właśnie transakcja ma wartość 21,7 mln zł.
Grupa Comperia.pl SA powołała spółkę ComperiaPay i planuje poszerzenie portfolio oferowanych produktów o usługi oparte na otwartej bankowości.