Antygrupa
Amazon zaprezentował Lens Live – nową aktualizację Amazon Lens, opartą na AI, która umożliwia konsumentom odkrywanie produktów za pomocą wyszukiwania wizualnego w czasie rzeczywistym.
Sektor cleantech dynamicznie zyskuje na znaczeniu jako odpowiedź na wyzwania związane ze zmianami klimatycznymi i wyczerpywaniem się tradycyjnych surowców energetycznych. To technologie, które nie tylko ograniczają emisję i chronią środowisko, ale te...
Transformacja energetyczna, dążenie do neutralności klimatycznej i utrzymanie konkurencyjności na globalnym rynku - oto wyzwania, przed którymi stają dziś największe koncerny. W jaki sposób ORLEN planuje swoją przyszłość w perspektywie najbliższej de...
„Polska potrzebuje kilkunastu silnych technologicznie globalnych firm” – wskazuje Mariusz Strojny z SGH w rozmowie z PAP Biznes przy okazji prezentacji nowego raportu SGH i Forum Ekonomicznego.
Framna, agencja specjalizująca się w tworzeniu produktów cyfrowych, przejęła Bright Inventions – polską firmę specjalizującą się w produkcji oprogramowania, która zatrudnia 82 specjalistów. Przejęcie umacnia obecność Framna w Europie i pogłębia ekspe...
Polska jest daleko w tyle w wyścigu technologicznym, co może mieć poważne konsekwencje gospodarcze. Z raportu Szkoły Głównej Handlowej i Forum Ekonomicznego wynika, że zaledwie 5,9% polskich firm zatrudniających co najmniej 10 pracowników wprowadziło...
„Komunikacja może pomóc w budowaniu rozpoznawalności, ale w ostatecznym rozrachunku to zespół i produkt decydują o decyzji inwestycyjnej” - Maciej Polak, communication manager w PFR Ventures, dzieli się radami, które mogą pomóc startupom w pozyskaniu...
Startup Anthropic, stojący za modelem Claude AI, pozyskał pokaźną sumę, bo aż 13 mld dolarów, w nowej rundzie finansowania. Teraz wycena firmy wynosi 183 mld dolarów.
Polski rynek odzieży używanej rośnie w szybkim tempie – w ciągu sześciu lat średnio o 34% rocznie. Startupy zero-waste, takie jak Ubrania do Oddania, Vive Group czy Wosh Wosh, pokazują, że moda i ekologia potrafią iść w parze.
W Europie Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce, młode firmy z sektora healthtech napotykają bariery w skalowaniu działalności.