Tellyo podbija Barcelonę

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Polski startup Tellyo, którego główną funkcjonalnością jest możliwość uchwycenia obrazu z telewizora za pomocą aplikacji, został zwycięzcą Barca Starta 2013. Konkurs, o tematyce mobilnej, odbywał się w Hiszpanii. Zespół działający w Helsinkach w nagrodę otrzymał pieniądze oraz promocję w magazynie.

Polski startup Tellyo, którego główną funkcjonalnością jest możliwość uchwycenia obrazu z telewizora za pomocą aplikacji, został zwycięzcą Barca Starta 2013. Konkurs, o tematyce mobilnej, odbywał się w Hiszpanii. Zespół działający w Helsinkach w nagrodę otrzymał pieniądze oraz promocję w drukowanym magazynie Mobile Marketing Magazine.

Wczoraj zakończył się konkurs w Barcelonie, w którym uczestniczyło 25 finalistów. Organizatorzy spośród nadesłanych 50 zgłoszeń wybrali najlepsze, a wśród nich znalazł się polski startup, z którego twórcą przeprowadziliśmy nie dawno wywiad. Konkurentami Tellyo byli m.in.

  • Rednote – aplikacja, która pozwoli dodać do naszych smsów muzykę,
  • Touchalize – narzędzie ułatwiające nam zorganizowanie kampanii promocyjnej w formie wideo na urządzenia mobilne,
  • Mobisit – aplikacja webowa, dzięki której w łatwy sposób stworzymy wersję mobilną naszej strony,

Podczas finału, każdy z zespołów miał dwie minuty na prezentację swojego pomysłu przed jury. Przedstawiciel Tellyo, Jakub Majkowski zachwycił skład sędziowski, dzięki czemu jego startup został wybrany zwycięzcą wydarzenia. Wystąpienia oceniali przedstawiciele funduszy inwestycyjnych oraz znawcy branży mobile.

W nagrodę zespół z Polski otrzymał tysiąc euro w gotówce oraz możliwość zorganizowania kampanii reklamowej w Mobile Marketing Magazine o łącznej wartości 5 tysięcy euro. Dodatkowo z Majkowskim zostanie przeprowadzony wywiad, który znajdzie się na stronie głównej organizatora wydarzenia.

Zespołowi Tellyo gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!