Praktycy obsługujący na co dzień największe sklepy internetowe oraz specjaliści ds. marketingu z wykorzystaniem nowych narzędzi komunikacji wspierają swoją wiedzą cykl spotkań edukacyjnych pod nazwą „Dzień z Profesjonalistą w eHandlu”. Bez zbędnego teoretyzowania, prezentowania niewiele mówiących statystyk czy spekulowania na temat przyszłości e-commerce prelegenci zamierzają pokazać, w jaki sposób radzić sobie z realnymi wyzwaniami, przed którymi stają właściciele e-sklepów.
11 października o godz. 10:00 odbędzie się kolejne spotkanie pt. “Dzień z Profesjonalistą w eHandlu”. Wcześniejsze odsłony cyklu organizowane były m.in. na Uczelni Łazarskiego oraz w Akademii Leona Koźmińskiego. Tym razem Profesjonalistów można będzie spotkać w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.
Na stronie ehandel.edu.pl/san dostępna jest już część agendy. Na scenie wystąpią m.in.:
Sebasitan Suma z Sempai, który opowie o tym, jak przetrwać SEO maraton w sklepie internetowym;
Katarzyna Piosik z Grupy Allegro, która przedstawi zalety i wady stron responsywnych (RWD);
Dominika Kaczorowska-Spychalska z SAN z prezentacją wyników badań dotyczących mediów społecznościowych w handlu internetowym;
Rafał Stępniewski z Rzetelnego Regulaminu, który wyjaśni, jaki wpływ na e-commerce będzie miała nowa, szeroko komentowana ustawa o prawach konsumenta.
Pasjonujesz się internetem? Interesują cię nowe technologie? A może chcesz przenieść swój biznes do sieci? Jeśli tak, to spotkanie zdecydowanie jest dla Ciebie. Szczegółowe informacje oraz formularz do bezpłatnej rejestracji znajdziesz na stronie ehandel.edu.pl/san
Renomowani partnerzy
Spotkania z Profesjonalistami mają na celu zrzeszanie społeczności e-commerce oraz poszerzenie horyzontów i umożliwenie zasięgnięcia porad od fachowców. Seria wykładów organizowana jest w ramach programu “Profesjonalista w eHandlu” (projektu certyfikacji i egzaminowania osób, które chcą ugruntować wiedzę dotyczącą e-handlu). Osią programu jest edukacja oraz certyfikowanie potencjalnych pracowników, dlatego w trakcie spotkania w Łodzi odbędzie się także kolejna seria egzaminów w ramach programu.
W projekt zaangażowało się ponad 50 partnerów merytorycznych (m.in. firmy: Bluerank, Ceneo, Gemius, GetResponse, Home.pl, SalesManago czy Trusted Shops), którzy odpowiadają za jakość przygotowanych materiałów edukacyjnych. Partnerzy otrzymują także dostęp do bazy absolwentów programu i mogą z niej rekrutować swoich przyszłych pracowników.
Do końca 2014 roku warsztaty mają odbywać się cyklicznie w 4 miastach. Najbliższe spotkanie odbędzie się już 11 października w Łodzi. Informacje o kolejnych edycjach będą pojawiały się stopniowo na stronie ehandel.edu.pl