Tigers pozyskuje 50% udziałów w Hello Hi Group

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Tigers pozyskuje 50% udziałów w Hello Hi Group

Udostępnij:

Z dniem 30. czerwca 2021 r. Tigers objęło 50% udziałów w spółce Hello Hi Group (HHG) – agencji specjalizującej się w moderacji w mediach społecznościowych oraz obsłudze klienta online.

Umowę z ramienia Tigers podpisał CEO firmy Franciszek Georgiew, a z Hello Hi Group  dotychczasowy właściciel Krzysztof Kosiba. Połączenie firm to realizacja strategii Tigers związanej z poszerzaniem portfolio usług.

Głównymi obszarami działalności Hello Hi jest moderacja w kanałach social media, wsparcie obsługi klienta online oraz szeroko pojęta bezpośrednia komunikacja z konsumentami w imieniu marek w internecie.

– Naszym głównym zadaniem jest utrwalenie w świadomości klientów konieczności  przeniesienia dobrych praktyk obcowania z marką – z offline do online. W offline mamy cały szereg stanowisk i standardów, do których od dawna przyzwyczajeni są konsumenci. W restauracji spotkamy kelnera, w sklepie z bielizną brafitterkę, a w banku pojawiają się usługi concierge – mówi Franciszek Georgiew.

Najnowsze trendy oraz raporty branżowe wskazują, że konsumenci oczekują coraz wyższego standardu oraz szybszej obsługi online. Jednym z decydujących czynników oceny jakości okazał się czas reakcji ze strony marki. 53% oczekuje od marki szybkiej odpowiedzi do 60 minut, 13% jest w stanie czekać na reakcje do 15 minut, a 6% wymaga odpowiedzi w czasie rzeczywistym.

– Nasze doświadczenia w dalszym ciągu pokazują, że często na zapytania klientów odpowiadają nienajlepiej skonfigurowane boty lub osoby na samym początku drogi zawodowej, w sztywny i oparty na nudnych formułkach sposób. Chcemy dać odbiorcom w kontaktach z markami taki standard, jakby rozmawiali z właścicielem firmy, który dba o ich doświadczenie 365 dni w roku, 24 godziny na dobę – zaznacza CEO Hello Hi.

Hello Hi, wychodząc naprzeciw sprecyzowanym preferencjom konsumentów, będzie odpowiedzialne w grupie za tworzenie najlepszych praktyk i standardów rynkowych w obszarze moderacji social media, obsługi klienta oraz customer experience online.

– Synergia płynąca ze współpracy zarówno z Tigers, jak i pozostałymi podmiotami w grupie, będzie świetną okazją do szerokiej wymiany doświadczeń oraz znacznego poszerzenia portfolio klientów – mówi Krzysztof Kosiba.

Plany spółki w dłuższej perspektywie to zdobycie pozycji lidera wśród agencji z segmentu customer experience na rynku europejskim, a w kolejnym etapie, globalnym – Biorąc pod uwagę długoterminowy rozwój oraz ogólnoświatowy trend masowego przenoszenia biznesów do sfery online związany z pandemią, to dla nas idealny moment na połączenie sił – podkreśla Krzysztof Kosiba.

Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Milwaukee, Salad Story, Herbalife, mLeasing, Moliera2. W 2021 r. agencja przeszła całościowy rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).

Hello Hi Group powstało w 2019 r. Model biznesowy obejmuje współpracę zarówno z domami mediowymi, agencjami, jak i bezpośrednio z klientem. Zespół posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze polskich, jak i światowych marek z większości segmentów rynku.