Na zdjęciu:Tomasz Józefacki | fot. Mariusz Rosa
Nais jest platformą, która daje możliwość nagradzania i motywowania pracowników; szybko i zgodnie z trendami na świecie: takimi benefitami, jakich oczekują.
– Procesy cyfryzacyjne są obecne także w działach personalnych firm, a z dobrodziejstw digitalizacji może czerpać każdy z pracowników. Jestem zafascynowany nowymi rozwiązaniami technologicznymi, które powodują, że ludziom pracuje się lepiej – mówi o wyborze Nais Tomasz Józefacki.
Józefacki będzie wspierał Nais w strategii i utrzymaniu szybkiego tempa rozwoju oraz budowania relacji z kluczowymi klientami.
– Nais jest w momencie, w którym bardzo potrzebuje takiego szerokiego spojrzenia jak ma Tomasz, a jego międzynarodowe doświadczenie będzie kluczowe dla rozwoju naszej firmy w tym roku – mówi Iwona Grochowska, CEO & Co-founder Nais.
Nais w 2017 roku zaczynał rok z jednym klientem, a skończył z ponad setką firm.
Do grudnia 2017 r. Józefacki był związany z Grupą Neuca, lidera na polskim rynku dystrybucji leków i usług medycznych, gdzie odpowiadał m.in. za strategię rozwoju. W ciągu trzech lat Grupa stworzyła strategię wejścia na rynek usług medycznych i zbudowała silną pozycję w obrębie przychodni medycznych, badań klinicznych i rozwiązań telemedycznych.
Do firmy przeszedł z Grupy Benefit Systems, lidera polskiego rynku rozwiązań benefitowych dla pracowników, w której przez trzy lata był prezesem.
Wcześniej przez wiele lat związany był z Agorą S.A. Przez kilka lat członkiem zarządu i nadzorował segment Internet, a w latach 2004-2006 był dyrektorem ds. oddziałów lokalnych „Gazety Wyborczej”. W latach 1999-2004 Józefacki pracował w „The New York Times” w USA. Odpowiadał tam za marketing i promocję NYTimes.com. W 2002 roku został szefem rozwoju i strategii działów tematycznych Biznesu i Technologii portalu NYTimes.com.
Tomasz Józefacki jest absolwentem studiów MBA na New York University Stern School of Business i programu podyplomowego na London Business School.