TransferGo i Visa umożliwiają klientom wysyłanie i otrzymywanie środków za pośrednictwem Visa Direct, platformy Visa do płatności w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że klienci wysyłający pieniądze za granicę (w tym do swoich bliskich) za pośrednictwem TransferGo lub otrzymujący środki będą mogli skorzystać z szybkości i bezpieczeństwa serwisu Visa. Użytkownicy usługi mogą przesyłać pieniądze bezpośrednio na kartę odbiorcy, bez konieczności korzystania z bankowości internetowej czy wprowadzania IBAN (międzynarodowego numeru rachunku bankowego). To szybkie i wygodne rozwiązanie zapewnia klientom większy wybór i łatwiejszy dostęp do usług płatniczych.
Dzięki nawiązanej współpracy TransferGo może bezpośrednio korzystać z dostępności rozwiązania Visa Direct. Usługa działa obecnie w 32 krajach, a z płatności w czasie rzeczywistym mogą korzystać tysiące użytkowników TransferGo. Możliwość rozszerzenia dostępności na 178 rynków oznacza, że współpraca ma charakter globalny i umożliwi wielu innym użytkownikom skorzystanie z szybkości i bezpieczeństwa usługi.
– Nieustannie wprowadzamy innowacje, a we wszystkich działaniach kierujemy się potrzebami naszych klientów. Dlatego ważne jest dla nas, aby zapewnić większej liczbie użytkowników na kolejnych rynkach korzyści wynikających z elastycznych międzynarodowych przekazów pieniężnych. Umożliwiają to łatwiejsze w obsłudze, szybsze i bezpieczniejsze usługi, takie jak Visa Direct. Ponadto, w związku z ciągłym rozwojem usługi, klienci mogą liczyć na coraz większą dostępność w krajach Afryki, Azji Południowo-Wschodniej i Wspólnoty Niepodległych Państw – skomentował nawiązanie współpracy z Visą Daumantas Dvilinskas, CEO i współzałożyciel TransferGo.
– Obecnie ludzie bardziej niż kiedykolwiek potrzebują dostępu do szybkich, prostych i bezpiecznych sposobów przesyłania pieniędzy za granicę, aby wspierać swoich przyjaciół i rodzinę – powiedział Tim Summers, wiceprezes Visa Direct. – Cieszy nas możliwość rozwoju owocnej współpracy z TransferGo, dzięki której będziemy mogli udostępniać płatności w czasie rzeczywistym większej liczbie konsumentów na całym świecie – dodał.
TransferGo nieustannie rozwija się, a liczba jego użytkowników przekroczyła 2 miliony. Firma dokonała inwestycji o wartości 10 mln dolarów, co umożliwi jej zwiększenie dostępności na światowych rynkach i dalsze wprowadzanie nowych usług na platformie płatności transgranicznych. TransferGo zatrudniło ostatnio Edgarda Savoya jako dyrektora ds. technologii oraz Francesco Fulcoliego jako dyrektora ds. zgodności, których zadaniem będzie opracowanie i wdrożenie mapy drogowej innowacji technologicznych.