LinkedIn to portal społecznościowy, który jest nazywany “Facebookiem dla profesjonalistów”, wprowadzając nowe rozwiązanie uatrakcyjni przekazywane informacje przez użytkowników i komunikację z obserwującymi. Dzięki transmisjom udostępnimy treści, które pozytywnie powinny wpłynąć na wizerunek nas samych i naszej firmy, pokazując np. wykłady, prezentacje, mając natychmiastową reakcję oglądających.
Kto może skorzystać?
Z funkcji może skorzystać każdy użytkownik LinkedIn oraz właściciele stron firmowych. Do nadawania na żywo, potrzebujemy tylko kamery i mikrofonu. Portal udostępnił poradnik w wersji wideo i PDF, który podpowiada najlepsze praktyki w zakresie nadawania relacji.
Portal wprowadza również obostrzenia, takie jak unikanie treści sprzedażowych, umieszczanie loga sponsora oraz udostępnianie wcześniej nagranych filmów.
Zaangażowanie użytkowników
LinkedIn radzi, by transmisje prowadzić w regularnych odstępach czasu, a wcześniej zadbać o odpowiednie działania promocyjne. Możemy również skorzystać z narzędzi do nadawania na żywo Switcher Studio, Wirecast Studio, Socialive, Wowza i Reastream.