Od kilku dni internetowa platforma finansowa Trejdoo.com działa w udoskonalonej wersji. Zmiany dotyczą zarówno obsługi serwisu, jak i samych usług, które Trejdoo.com oferuje. Równolegle wystartowała kampania reklamowa obejmująca swoim zasięgiem telewizję, outdoor oraz internet.
Trejdoo.com to platforma internetowa uruchomiona na początku tego roku przez notowaną na NewConnect spółkę Igoria Trade. Serwis umożliwia elektroniczną wymianę walut oraz korzystanie z rachunków powierniczych escrow w internecie, a od kilku dni działa również w wersji angielskojęzycznej – To odpowiedź na bezpośrednie potrzeby rynku, zmiana planowana od dawna. Od teraz platforma zapewniać będzie zabezpieczanie transakcji finansowych bez względu na miejsce ich zawierania oraz rynek. Angielski jest językiem na tyle uniwersalnym, że w znacznym stopniu zaspokaja potrzeby naszych klientów. Kolejnym krokiem będzie wersja platformy w języku chińskim, by ułatwić zabezpieczanie transakcji importerom towarów z Chin – zapowiada Wojciech Kuliński, prezes zarządu Igoria Trade S.A., która jest właścicielem Trejdoo.com.
Przy okazji wprowadzania wersji anglojęzycznej, poczynione zostały zmiany w layoucie serwisu i jego funkcjonalnościach. Wszystko to z myślą o jeszcze prostszej, szybszej i intuicyjnej obsłudze platformy. Od teraz strony każdej transakcji mogą w dowolnym momencie – między jej nawiązaniem, a sfinalizowaniem – renegocjować kontrakt, nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów.
Trejdoo.com po ostatnich zmianach umożliwia również obsługę kont zagranicznych; każdy użytkownik serwisu, bez względu na rodzaj dokonywanej transakcji (np. wymiana środków na inną walutę, zabezpieczenie sprzedaży etc.), może zdefinować wpłatę do dowolnego zagranicznego banku – Wszystkie te zmiany to skutek doświadczeń płynących z codziennej eksploatacji Trejdoo.com. Stale pracujemy nad udoskonalaniem całej platformy oraz usług, które oferuje. Narzędzia, które proponujemy w obsłudze online, są wciąż unikalne nie tylko w skali krajowego rynku, stąd zainteresowanie nimi ciągle rośnie – dodaje Kuliński.
Równolegle do poczynionych zmian w wyglądzie oraz funkcjonalnościach serwisu wystartowały działania reklamowe. Na potrzeby kampanii telewizyjnej w TVN CNBC stworzony został spot telewizyjny, którego kreacja oparta została o pokazanie korzyści płynących z wymiany walut w internecie. Spot dostępny jest w kanale Trejdoo na Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Wcq96vegDoI. Wraz z kampanią w TVN CNBC rozpoczęła się kampania outdoorowa, która swoim zasięgiem objęła panoramiczne ekrany LED na wybranych parkingach TESCO, nośniki POS TV w sieciach Media Markt, Saturn, na stacjach PKP oraz Lukoil w całej Polsce. Aktywności wsparte zostały również kampanią online w wyszukiwarce Google oraz działaniami public relations.
Za zaplanowanie i zakup mediów do kampanii telewizyjnej odpowiedzialny jest dom mediowy Easy Media, zasięg działań w outdoorze zapewnia Screen Network, a kampania online prowadzona jest przez agencje interaktywne Ateneo oraz SEO Power. Całość kampanii koordynowana jest przez agencję Kolko Communications, która odpowiada także za aktywności PR dla marki Trejdoo oraz spółki Igoria Trade S.A.
źródło: informacja prasowa