Agencja interaktywna Tribal DDB rozpoczęła współpracę z iTraff Technology, spółką, która opracowała własną technologię rozpoznawania obrazów. Owocem współpracy obu firma mają być komunikacyjne rozwiązania mobilne oparte na unikalnej i innowacyjnej technologii.
Planujemy na coraz szerszą skalę wykorzystywać innowacyjną technologię rozpoznawania obrazów na urządzeniach mobilnych w prowadzonych dla naszych klientów przedsięwzięciach komunikacyjnych. Skoro technologia już dziś umożliwia rozpoznanie okładki książki, płyty, czy gry komputerowej, to idąc dalej może też rozpoznać jakikolwiek obrazek w gazecie, na ulicy czy na ekranie komputera i wejść z nim w interakcję. W ten sposób ogłoszenie prasowe, uliczny billboard, czy jakikolwiek inny nośnik reklamowy może się stać i klikalny, i interaktywny – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Tribal DDB. Firma iTraff Technology ma na swoim koncie już kilka zrealizowanych projektów, w tym największy – aplikację SaveUp służącą do natychmiastowych, mobilnych zakupów, przeznaczoną na telefony typu smartfon.
źródło: informacja prasowa