Od pojawienia się pierwszych serwisów zakupów grupowych na polskim rynku minęły ponad dwa lata. Z takiej formy nabywania produktów i usług korzystają miliony internautów w Polsce.
Serwis Tripdeals.pl wchodzi na rynek e-commerce związany z serwisami grupowymi z pewnym opóźnieniem. Rynek posiada już wiele serwisów o ugruntowanej pozycji. Tripdeals skupia się na prezentowaniu ofert związanych z pobytami w hotelach, wycieczkami oraz podróżami. Jest to ścisłe ukierunkowany target i nasza przewaga konkurencyjna.
Użytkownik chcąc dokonać zakupów nie musi rejestrować się w serwisie (nie posiada konta). Portal posiada krótki formularz składnia zamówienia i podawane tam dane w zupełności wystarczą do przeprowadzenia transakcji kupna oferty. Czas przebywania na stronie, jaki musi poświęcić użytkownik na zakup oferty jest maksymalnie skrócony. Użytkownik zapoznaje się z ofertą i dokonuje zakupu bez rejestracji czy logowania. Jest to opcja „gościa serwisu” przeniesiona ze sklepów internetowych do serwisu zakupów grupowych.
Partnerzy, którzy decydują się na prezentację oferty mogą liczyć na stabilną prowizję serwisu Tripdeals, która waha się w przedziale od 5% do 10%. Każda wystawiona oferta nie posiada limitu kupionych ofert, od której staje się aktywna. Serwis przykłada również bardzo dużą wagę do obsługi klienta po zakupionej ofercie. Każdy partner, który decyduje się na współpracę z naszym serwisem daje gwarancję rezerwacji miejsc na takich samych zasadach jakby ofert była kupione za 100% wartości.
Tripdeals to nowość na krajowym rynku zakupów grupowych dlatego wierzymy, że ten projekt odniesie sukces. Starannie weryfikujemy naszych partnerów, dzięki temu zapewniamy naszym użytkownikom wysoki poziom bezpieczeństwa zakupów online. Cały nasz zespół włożył w rozwój serwisu swój czas i zaangażowanie – mówi Roksana Górska, specjalista ds. rozwoju.
Serwis zatrudnia aktualnie już kilkanaście osób, ale wciąż poszukujemy nowych osób ze względu na duże zainteresowanie.
źródło: informacja prasowa