Działający od sierpnia tego roku Trudo.pl, selekcjoner aukcji z serwisu Allegro.pl, odnotował pozytywne wyniki. Narzędzie staje się coraz popularniejsze, a statystycznie co 7 odwiedzająca osoba postanawia dokonać zakupu. Kontynuując założoną strategię rozwoju powstała wersja dla USA. Angielskojęzyczny serwis, znany w USA pod nazwą Trodu.com, prezentuje popularne i modne aukcje z największego w świecie serwisu aukcyjnego eBay.com.
Trodu.com przesz o Compatible Application Check (rygorystyczne wymogi zgodności z API eBay). Autorski algorytm gromadzi doświadczenia kupujących, aby następnie zaprezentować wyniki zgodne z aktualnymi trendami na rynku.
Maksymalizujemy prawdopodobieństwo udanych zakupów, takich z których klient będzie zadowolony i wróci po więcej. Pozostawiamy na tyle duży wybór asortymentu, aby każdy znalazł coś dla siebie. Polska wersja prezentuje obecnie ok. 170 000 aukcji, natomiast Trodu.com ok. 350 000. Podstawą automatycznego rankingu jest „Mądrość Tłumu” (większość ma rację). – dodaje Burzawa.
Na początek nowego roku 2013 zaplanowano start serwisu dla Wielkiej Brytanii oraz Kanady. Zespół rozpoczął także wstępne prace nad wersją azjatycką połączoną z największą chińską platformą aukcyjną o nazwie Taobao.
źródło: informacja prasowa