Trwa nabór do drugiej edycji PwC Startup Collider. Zdobądź partnera i wyjdź na nowe rynki

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

PwC rusza z drugą edycją programu akceleracyjnego Startup Collider, do udziału, w którym zaprasza startupy z Europy Środkowo-Wschodniej. Pomoże im wdrożyć produkty na rynek i pozyskać Klientów. Na zgłoszenia czeka do 10 grudnia.

Głównym celem programu Startup Collider jest wspieranie i promowanie startupów przede wszystkim z Europy Środkowo-Wschodniej oraz skrócenie ścieżki wychodzenia na rynek z rozwijanymi przez nie produktami i usługami. PwC jest organizacją globalną, która w samym tylko regionie CEE ma tysiące klientów. 

– Naszym celem nie jest znalezienie startupu do bezpośredniej inwestycji czy zakupu technologii od niego. Szukamy takich startupów, które staną się naszymi partnerami biznesowymi, z którymi naprawdę rozwiniemy nowy, wspólny produkt – mówi Beata Cichocka-Tylman, dyrektor PwC odpowiedzialna za innowacje oraz B+R. Uczestnicy programu Startup Collider uzyskują więc unikalną szansę nawiązania współpracy nie tylko z PwC, ale również z firmami z wielu różnych państw Europy Środkowo-Wschodniej, do których wychodzimy ze wspólną ofertą, i tym samym rozwoju na nowych rynkach – dodaje. 

Aby wziąć udział w programie, do 10 grudnia zarejestruj się na stronie PwC Startup Collider.

Kogo szuka PwC Startup Collider

Organizator programu poszukuje startupów B2B lub B2B2C, które mają już gotowe do wdrożenia na rynek produkty lub usługi i są nastawione na rozwój swojego biznesu globalnie. Program dedykowany jest przede wszystkim młodym przedsiębiorstwom z Europy Środkowo-Wschodniej, które już działają na terenie CEE. Niemniej aplikować do Startup Collider mogą także startupy z całego świata, które planują ekspansję swoich innowacyjnych technologii i chciałyby się rozwijać wraz z PwC w regionie CEE.

Rozkład jazdy

Ze zgłoszeń zostanie wybranych 15 najbardziej interesujących i obiecujących firm, które otrzymają zaproszenie do dalszej współpracy. Ta grupa weźmie udział w trwającym 3 miesiące bootcampie, składającym się z 4 x tygodniowych sprintów w Warszawie i zdalnych warsztatów. Będzie to czas na spotkania uczestników z ekspertami PwC, a na zakończenie tego etapu odbędzie się w kwietniu 2018 roku Demo Day, podczas którego startupy zaprezentują się przed inwestorami i klientami. 

Kolejnym punktem programu akceleracyjnego będzie 6- lub 9-miesięczny etap wchodzenia na rynek. Wówczas przedstawiciele PwC będą wspierać swoich podopiecznych w opracowaniu finalnej koncepcji ich rozwiązań oraz pomogą im w zrealizowaniu pierwszych sprzedaży. Co ważne, w tym czasie opiekę nad projektami będzie sprawował dedykowany mentor z PwC związany z branżą danego startupu.

Otwarci na startupy 

PwC już drugi raz organizuje program akceleracyjny Startup Collider. Pierwsza edycja programu była dedykowana startupom z sektora fintech, tym razem jest inaczej. – Jesteśmy otwarci na wszystkie ciekawe i innowacyjne rozwiązania, które byłyby odpowiedzią na wyzwania i potrzeby technologiczne firm, z którymi współpracuje PwC – mówi Magdalena Kwoska, project manager PwC Startup Collider. 

Spółka czeka na aplikacje od startupów z obszaru m.in. big data, artificial intelligence, data analytics, machine learning, customer experience (np. CRM, narzędzia do zarządzania projektami), cyber security, digital tax / tax automation.

Aplikować można do 10 grudnia 2017 roku na stronie startupcollider.pwc.com.

–

Artykuł powstał we współpracy z PwC