Trwa nabór do drugiej edycji Żabka Future Lab. Zgłoś się do 15 marca

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Grupa Żabka

Udostępnij:

Grupa Żabka poszukuje startupów, które pomogą jej rozwinąć ekosystem convenience, zaoferować nowe usługi, usprawnić logistykę i zoptymalizować operacje. Nabór do drugiej edycji programu akceleracyjnego Żabka Future Lab trwa do 15 marca. Weź udział, jeśli chcesz się rozwijać wspólnie z największą siecią sklepów convenience w Polsce.

Żabka Future Lab – dla kogo?

Żabka Future Lab to program akceleracyjny realizowany przez Venture Studio w ramach Grupy Żabka. Program skierowany jest do startupów, które tworzą rozwiązania z pięciu poniższych obszarów:

  1. Logistyka – technologie, które mogą zwiększyć efektywność logistyki i zarządzania łańcuchami dostaw.
  2. Przyszłość pracy – produkty i usługi, które pomogą w zarządzaniu pracownikami w biurach, sklepach, magazynach i w logistyce.
  3. Globalny rozwój – technologie, które pomogą Grupie Żabka w międzynarodowym rozwoju.
  4. Klient jutra – technologie, które zwiększają zaangażowanie obecnych i przyszłych klientów ekosystemu convenience.
  5. Sklep wielokanałowy – usługi dostępne w każdym miejscu i o każdej porze dnia.

Jeśli rozwijasz startup, w którymś z wyżej wymienionych obszarów, zgłoś się. Możesz to zrobić do 15 marca za pośrednictwem formularza dostępnego na tej stronie www.

A jeśli zastanawiasz się, dlaczego warto wziąć udział w Żabka Future Lab, czytaj dalej.

Dlaczego warto wziąć udział?

Pierwsza korzyść to rozwój. Na początku akceleracji każdy startup stanie przed koniecznością zidentyfikowania własnych potrzeb. To one staną się bazą do opracowania indywidualnego programu wsparcia, w trakcie którego uczestnicy Żabka Future Lab skorzystają z pomocy Grupy Żabka w rozwiązaniu swoich problemów.

Po drugie udział w programie akceleracyjnym to również okazja do tego, aby przeprowadzić pilotaż własnego rozwiązania w największej sieci sklepów convenience w Polsce. Co z kolei oznacza możliwość przetestowania swojego modelu biznesowego, pozyskania klientów, a nawet zdobycia finansowania na dalszy rozwój.

Trzeci powód, dla którego warto wziąć udział w Żabka Future Lab, to dostęp do partnerów Grupy Żabka. Nie dość że uczestnicy programu akceleracyjnego będą się rozwijać w samej Żabce, to mogą też skorzystać z jej zasięgu i bogatej bazy kontrahentów.

Ważne daty

  • 15.03 – do tego dnia trwa nabór do Żabka Future Lab. Przypominamy – zgłoszenia przyjmowane są pod tym linkiem.
  • 24.03 – zespół Venture Studio wybierze do 10 startupów, które wezmą udział w Pitch Day, podczas którego founderzy zaprezentują swoje rozwiązania.
  • 26-27.03 – Pitch Day. Tego dnia przedstawisz swój pomysł. A jury wybierze do pięciu finalistów.
  • 03.04-14.06 – ponad dwa miesiące akceleracji. W tym czasie będziesz pracować z Grupą Żabka nad rozwojem swojego projektu i przeprowadzisz pilotaż swojego rozwiązania w sieci sklepów convenience.

Success stories

Zespół Venture Studio, który odpowiada za Żabka Future Lab, w ubiegłym roku przeanalizował 1335 startupów, spotkał się z ponad 100, a 13 z nich zaprosił do udziału w pilotażu.

Wśród nich znaleźli się m.in. Omniaz i Virbe.

Omniaz

Omniaz to rozwiązanie, które wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość, by połączyć doświadczenia zakupowe online i offline. W 2022 roku Grupa Żabka przeprowadziła pilotaż z udziałem Omniaz, który zakończył się oceną NPS na poziomie 90% (badanie NPS ocenia poziom zadowolenia klientów).

Virbe

Virbe to platforma, która umożliwia tworzenie interaktywnych awatarów 3D i wykorzystywanie ich w obsłudze klienta. Grupa Żabka testowała awatary w sklepach Żabka Nano, by ułatwić i uatrakcyjnić klientom proces zakupowy. Virbe wzięło udział w Żabka Future Lab w roku 2022.

KREATORZY Polskiej Sceny Startupowej

Przypomnijmy, że redakcja MamStartup i PFR Ventures wyróżniło Grupę Żabkę w rankingu KREATORZY Polskiej Sceny Startupowej. Wyróżnienie przyznano za poszukiwanie innowacji i wkład w rozwój polskiego systemu startupów.

 

Artykuł powstał we współpracy z Grupą Żabka