Trwa rekrutacja do IV edycji ABSL Start-up Challenge

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Trwa rekrutacja do IV edycji ABSL Start-up Challenge

Udostępnij:

ABSL, czyli Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych reprezentujący czołowe podmioty świadczące nowoczesne usługi dla biznesu ogłosił start kolejnej edycji swojego projektu ABSL Start-up Challenge.

– Naszym celem jest pokazanie, że polskie startupy są już gotowe wyjść z etapu biznesowego przedszkola i mogą zaproponować korporacjom realną wartość biznesową. Współpraca z każdym z naszych partnerów może pozwolić najlepszym uczestnikom Start-up Challenge na wyjście na rynki międzynarodowe – mówi Łukasz Czajkowski, Dyrektor ds. Członkostwa i Społeczności. – Planujemy pomóc przynajmniej polskich i europejskich 25-30 startupom w dostosowaniu ich ofert do potrzeb największych klientów na polskim rynku.

Partnerami tegorocznej edycji Start-up Challenge zostali m.in.: P&G, Citibank, Randstadt czy potentat logistyczny DSV. Każda z tych firm przedstawi potrzeby, które będą mogły być zaadresowane przez młode polskie przedsiębiorstwa. Dodatkowo, projekt pozyskał wsparcie Agory, Proptech Poland oraz funduszu Pracuj Ventures, który wśród uczestników poszukiwać będzie potencjalnych inwestycji.

Projekt, dzięki któremu oferty biznesowe startupów trafią bezpośrednio do międzynarodowych gigantów, skupi się na czterech obszarach obejmujących nowoczesne usługi i narzędzia finansowe, automatyzacja procesów biznesowych, narzędzia ułatwiające zarządzanie zasobami ludzkimi oraz sprzedaż i marketing.

Każdy ze startupów zakwalifikowanych do programu otrzyma wsparcie eksperckie w przygotowaniu profesjonalnej oferty biznesowej, dostosowanej do wyśrubowanych oczekiwań korporacji. Najlepsi będą mogli zaprezentować się przed gronem 1000 osób ze świata biznesu podczas dorocznej konferencji organizowanej przez ABSL 12 czerwca w Warszawie. Dodatkowo, wybrane startupy otrzymają wsparcie doradcze w procesie wdrażania swoich rozwiązań u partnerów Start-up Challenge. Wsparcie merytoryczne programu zapewni, jako operator, zespół butiku doradczego Rebels Valley. Startupy otrzymają również pomoc doświadczonych ekspertów biznesowych z doświadczeniem w podejmowaniu decyzji zakupowych i wdrożeniowych w korporacjach. Do tego udział w Start-up Challenge ma być dla nich prawdziwą trampoliną do komunikacji z szerokim rynkiem.

– Główna wartość wyróżniająca ABSL Start-up Challenge to skupienie się na budowaniu wartości dla partnerów. W tym projekcie zwracamy przede wszystkim uwagę na ofertę, którą przedstawi startup, na korzyści które jest w stanie realnie dostarczyć. Oceniamy potencjał, nie wizję – mówi Tomasz Kowalczyk, partner Rebels Valley. – Celem projektu jest pokazanie, że startupy to już nie tylko mówienie o marzeniach czy fantazjowanie o polskim Skype. Te firmy realnie budują swoją rozpoznawalność, mierzą się z unikalnymi wyzwaniami biznesowymi, pokazują przewagi nad konkurencją. Czas to pokazać światu.