Trwają zgłoszenia do programu #BEST STARTUP organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Najlepsze startupy, najciekawsze pomysły na biznes, warsztaty, konkurs, mentoring pod okiem najlepszych ekspertów z branży komunikacji marketingowej i marketingu to tylko część wydarzeń, które odbędą się w ramach Innovation AD #BEST STARTUP.

Na zdjęciu: zwycięzcy poprzedniej edycji AD #BEST STARTUP – zespół ZenCard

Zdaniem Organizatorów tego przedsięwzięcia: „Startupy stają się integralną częścią branży kreatywnej i marketingowej. Aby w pełni rozwinąć potencjał ich pomysłów, potrzebują wsparcia. Wsparcie to rozumiemy jako dostarczenie merytorycznej wiedzy i dzielenie się doświadczeniem ekspertów z branży komunikacji marketingowej i marketingu. Jesteśmy gotowi pomóc wyznaczać właściwe kierunki i skuteczne metody działania młodym i innowacyjnym firmom.”

Misją projektu jest dostarczenie na potrzeby startupów wiedzy, której nie znajdą w podręcznikach marketingu oraz łączenia i zacieśnienie współpracy między pracownikami marketingu i reklamy a twórcami innowacyjnych produktów i technologii. Do udziału w programie zapraszamy wszystkie startupy, które posiadają wypracowany co najmniej model biznesowy oraz MVP.

Zgłoszenia przyjmowane są do 29 lutego. Specjalnie wybrane grono ekspertów – przedstawicieli branży komunikacji marketingowej i marketingu oraz funduszy inwestycyjnych i akceleratorów wybierze 20 najciekawszych, najbardziej obiecujących, z potencjałem marketingowym które wezmą udział w dalszym etapie, obejmującym warsztaty i mentoring z zakresu komunikacji własnej marki i rozwoju produktu. Etap mentoringowy zakończony zostanie prezentacją przed jury programu, które spośród wszystkich uczestników wybierze zwycięzców.

Grupa ekspertów składa się z profesjonalistów na co dzień tworzących obraz polskiej branży komunikacji reklamowej, wśród nich m.in. Marcin Winkler (Play, Head of Internet Marketing), Natalia Załęcka (Getin Noble Bank, Director of Research and Development), Kacper Winiarczyk (Uber, Senior Operations Manager), Łukasz Lewandowski (K2, Vice President, Board Member), Arek Skuza (‎CoFounder, Head of K2DisruptionLab, K2), Tadeusz Kuchta (Digital Marketing Manager, Philips), Anna Putts (Marketing Department Director, Samsung Electronics Polska), Radosław Czapczyk (Brand Manager, Kompania Piwowarska – Lech), Anna Pańczyk (CEO, Grey), Jakub Kossut (Managing Director, MediaCom Warszawa), Jędrzej Andrzejewski (Digital Brand Manager, Nike Poland), Małgorzata Rokita (Marketing Director, Procter & Gamble) oraz przedstawicieli funduszy inwestycyjnych i akceleratorów w tym m.in.: Marek Kapturkiewicz (Innovation Nest), Maciej Hazubski (IQ Partners), Bartłomiej Gola ( General Partner, Speedup Venture Capital Group), Jan Stasz (Startup Poland, SHOWROOM) oraz Tomasz Rudolf (CEO, D-RAFT).

Najlepsi zaprezentują swoje projekty na konferencji Innovation AD #Day, która odbędzie się 16 maja w Warszawie. Nagrodą główną jest wyjazd na Festiwal Lions Innovation w Cannes, który odbędzie się 21-22 czerwca, gdzie zwycięzcy będą mogli wziąć udział w seminariach i warsztatach, a przede wszystkim będą mieli szansę na networking z przedstawicieleami globalnych marek i startupów z całego świata. Wydarzenie organizowane jest w ramach prestiżowego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions i co roku cieszy się rosnącą popularnością wśród liderów światowej innowacji.

Platforma Innovation AD powstała dzięki inicjatywie zrzeszonych w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR firm, najważniejszych globalnych i polskich przedsiębiorstw, zajmujących się szeroko pojętym marketingiem. Jej celem jest rozwój myślenia innowacyjnego i promocji innowacji.

Elementami platformy Innovation AD oprócz konkursu #BEST STARTUP jest konkurs Innovation AD #Award wyróżniający innowacje w marketingu i komunikacji – nowe produkty, nowe modele biznesowe – projekty wprowadzające nowe rozwiązania mające praktyczne zastosowanie oraz konferencje: Innovation AD #Day i Imagination Day.