Trzymiesięczna globalizacja
Replenit to polski startup założony przez tureckich przedsiębiorców, który koncentruje się na budowaniu lojalności klientów i zwiększaniu liczby ponownych zakupów w branży e-commerce. Platforma wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji do analizy indywidualnych zachowań konsumentów, automatyzując proces wysyłania spersonalizowanych przypomnień zakupowych.
Startup ma klientów w USA, Ameryce Łacińskiej, Europie i Turcji – osiągając międzynarodowy zasięg w zaledwie trzy miesiące. Replenit jest również wspierany przez Google Campus Warsaw.
Liderem rundy inwestycyjnej zostało Logo Ventures – fundusz specjalizujący się w finansowaniu innowacyjnych projektów technologicznych. Wśród inwestorów znaleźli się także:
- Caucasus Ventures,
- Galata Business Angels, w tym m.in. Bülent Çelebi, Kaan Boyner, Görkem Güven, Varol Civil, Arif Akdağ, Ata Uzunhasan, Özgür Erdem i Tunç Berkman.
Kwota inwestycji nie została ujawniona.