TUW PZUW wprowadza ubezpieczenie dla franczyzobiorców

Dodane: 27.08.2021

Informacja prasowa

Udostępnij:

TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych wprowadza pierwsze na rynku ubezpieczenie od ryzyka biznesowego dla franczyzobiorców. Celem jest wspieranie małej przedsiębiorczości. Z „Polisy na biznes” skorzysta w pierwszej kolejności ponad 6000 franczyzobiorców sieci sklepów Żabka.

– Odpowiadamy na potrzeby rynkowe i wspomagamy drobnych przedsiębiorców, którzy tworzą sieci franczyzowe. Ich bezpieczeństwo finansowe nabiera jeszcze większej wagi po trudnym okresie pandemii. Dlatego proponujemy polisę, która chroni przed biznesowym ryzykiem, np. niewypłacalności, jeśli sytuacja zmusi przedsiębiorców do zaprzestania działalności gospodarczej – mówi prezes TUW PZUW Rafał Kiliński.

– Bezpieczeństwo finansowe stało się jednym z kluczowych elementów funkcjonowania małej przedsiębiorczości. To także jeden z najistotniejszych czynników branych pod uwagę w podejmowaniu decyzji o uruchomieniu własnego biznesu. Dlatego wspólnie z TUW PZUW, wchodzącym w skład Grupy PZU, przygotowaliśmy produkt ubezpieczeniowy „Polisa na biznes”, zapewniający ochronę finansową w przypadku wystąpienia ujemnego salda w momencie zakończenia działalności. Ubezpieczenie jest dostępne dla wszystkich franczyzobiorców Żabki – mówi dyrektor zarządzający w firmie Żabka Polska Adam Manikowski.

TUW PZUW rozpoczyna prekursorski projekt od współpracy z Żabką, ale z myślą także o innych franczyzobiorcach. – Formuła ubezpieczeń wzajemnych pozwala na dużą elastyczność i dostosowanie oferty do oczekiwań ubezpieczonych. Współpraca z siecią Żabką i jej franczyzobiorcami jest modelowa. Z ich udziałem stworzyliśmy skrojony na miarę produkt, dopasowany do potrzeb franczyzobiorców. Opierając się na tych doświadczeniach, będziemy rozwijać ofertę, nawiązując współpracę z innymi sieciami franczyzowymi i tworząc odpowiadające im rozwiązania – zapowiada Dyrektor Biura Ubezpieczeń Korporacyjnych TUW PZUW Sebastian Wiatr.

TUW PZUW, należący do Grupy PZU ubezpiecza klientów korporacyjnych, przede wszystkim duże przedsiębiorstwa i szpitale, a także samorządy, instytucje administracji publicznej oraz instytucje kościelne. Działa non-profit. Wprowadzając „Polisę na biznes”, rozpoczyna nowy etap swojej działalności, odpowiadając na potrzeby małej przedsiębiorczości.

– Formuła ubezpieczeń wzajemnych opiera się na współpracy w imię wspólnego interesu. Sięga korzeniami początku ubezpieczeń w Polsce, gdy powstające ponad 200 lat temu towarzystwa ubezpieczeniowe wspierały polską przedsiębiorczość. Do tych tradycji nawiązujemy w nowatorskiej formule, rozszerzając swoją ofertę o ubezpieczenia dla drobnych przedsiębiorców będących franczyzobiorcami – wyjaśnia prezes Rafał Kiliński.