Twisto dostępne w 10 tys. nowych e-sklepów. Z płatności odroczonych mogą korzystać klienci m.in. Pizza Hut

Udostępnij:
W II kwartale 2021 r., dzięki integracji z PayU, Twisto zostało udostępnione jako metoda płatności w ponad 10 tys. e-sklepów, m.in. nbsklep.pl, ochnik.com, oleole.pl, wkruk.pl, sfd.pl. Pizza Hut to pierwsza sieć restauracji w Polsce, która wdrożyła płatności odroczone.

– Drugi kwartał 2021 r. to przełomowy moment dla Twisto w Polsce. Nasze płatności odroczone zostały wdrożone w 10 tysiącach  nowych sklepów, w tym w największych polskich i e-commercach, reprezentujących wszystkie możliwe branże. Cieszy nas, że, nasi klienci mogą obecnie  odroczyć zakupy za dowolny produkt i usługę. Liczymy na to, że wraz z integracją z kolejnymi sklepami staniemy się płatnościami odroczonymi pierwszego wyboru, a nasi partnerzy, odkryją skuteczność Twisto w podwyższeniu  konwersji i wartości koszyków – mówi Adam Miziołek, country manager Twisto w Polsce.

Pizza Hut serwuje płatności odroczone

Nowym partnerem Twisto została Pizza Hut, jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci restauracji w Polsce. Firma, podobnie jak KFC i Starbucks, należy do AmRest, najszybciej rozwijającego się operatora sieci restauracji w Europie. To pierwsza sieć restauracji w Polsce, która udostępniła klientom płatności odroczone od Twisto. Dzięki wdrożeniu na stronie pizzahut.pl oraz w aplikacji Pizza Hut, klienci restauracji w Polsce mogą zapłacić za zamówienie złożone online do 21 dni bez dodatkowych kosztów. Wystarczy, że wybiorą Twisto jako metodę płatności, podczas finalizacji zamówienia. Zarejestrowani klienci będą mogli przesunąć płatność nawet do 45 dni.

– Wdrożenie płatności odroczonych Twisto Płacę Później to kolejny krok w kierunku naszych klientów, aby zamawianie pizzy było jeszcze prostsze i dostępne dla wszystkich. Klient może zamówić pizzę, nie zważając na stan swojego portfela. Dzięki płatnościom odroczonym klient może zapłacić za złożone zamówienie w bardzo prosty sposób, w najbardziej dogodnym dla siebie czasie, nie koniecznie w momencie składania zamówienia – mówi Aleksandra Chojnacka, Senior Digital Manager w Pizza Hut.

– Od kilku miesięcy realizujemy naszą strategię, polegającą na rozwoju sieć partnerów z różnych branż. Coraz śmielej wchodzimy do branży spożywczej i usługowej. Udostępnienie płatności Twisto w Pizza Hut to dla nas wielki sukces, a zarazem wielki krok w kierunku kolejnych wdrożeń z zakresu food i food delivery. Mamy nadzieję, że już wkrótce ogłosimy kolejne współprace w tym zakresie – mówi Adam Miziołek, country manager Twisto.

Rosnąca popularność

Dziś płatności odroczone są popularne przede wszystkim w sklepach z segmentu modowego i elektronicznego, o czym decyduje chęć przymierzenia ubrań lub sprawdzenia zamówienia o większej wartości przed zapłatą. W rzeczywistości jednak ta forma płatności, ze względu na wygodę oferowanego rozwiązania, sprawdza się doskonale także w innych branżach. To klient decyduje, kiedy zapłaci za zamówienie, a proces płatności nie wymaga żadnego wysiłku. Według raportu The Global Payment opracowanego przez WorldPay udział BNPL (buy now, pay later) w rynku europejskich płatności e-commerce stanowi obecnie 7,4 proc., natomiast do 2024 r. wzrośnie prawie dwukrotnie do 13,6 proc. Dynamikę rosnącego zainteresowania tą metodą płatności możemy zauważyć również na rodzimym rynku. Już 60 proc. Polaków słyszało o możliwości „kup teraz, zapłać później”, wynika z badań Twisto.

Jak zapłacić  

Wystarczy, że kupujący wybierze PayU, a następnie Twisto Płacę Później, jako metodę płatności za zakupy. W ciągu ułamków sekundy Twisto sprawdza wiarygodność kredytową kupującego i potwierdza możliwość dokonania zapłaty. Po potwierdzeniu płatności, klient ma jeszcze 21 dni na uregulowanie należności wobec Twisto bez żadnych kosztów. Inną opcją jest rejestracja w Twisto. Zarejestrowany klient otrzymuje bezpłatną, wirtualną kartę płatniczą Twisto, którą może robić zakupy w dowolnym sklepie. Na opłacenie zamówienia bez żadnych dodatkowych kosztów ma do 45 dni (do 15 dnia następnego miesiąca). Dodatkowo wygodna aplikacja zintegrowana z kontem umożliwia rozłożenie zakupu na bezpłatne raty lub przesunięcie płatności na kolejny miesiąc, jeśli zajdzie taka potrzeba.