Twitter poszedł na zakupy. Kupuje konkurencje z Indii

twitter poszedl na zakupy kupuje konkurencje z indii
Udostępnij:
— Twitter i ShareChat są dostosowane do szerszego celu, jakim jest prowadzenie publicznych rozmów, pomaganie ludziom w szybszym uczeniu się i rozwiązywaniu codziennych problemów. Ta inwestycja pomoże ShareChat w rozwoju i zapewni zespołowi firmy dostęp do inżynierów Twittera jako partnerów do współpracy — zapewnia dyrektor zarządzający ShareCat.

ShareChat jest dla Twittera konkurentem na rynku indyjskim. Liczba użytkowników z Indii to ponad 60 mln. Nie ujawniono jeszcze kwoty, ale mówi się o sumie ponad 100 mln dolarów. Twitter w ten sposób chce rozwijać się na kolejnych rynkach. Już w tej chwili Twitter w swojej aplikacji posiada 15 wersji językowych. 

Domeną ShareChat jest walka z fake newsami. Indyjska firma usunęła ponad 50 tys. fałszywych kont i ponad pół miliona fałszywych informacji, które były publikowane na serwisie przez jej użytkowników. 

Nie jest pewne, czy Twitter planuje ingerować w działalność ShareChat, ani czy obydwa portale będą zintegrowane. Pewne jest, że pieniądze uzyskane ze sprzedaży udziałów, indyjska firma planuje włożyć w rozwój infrastruktury i zwiększyć zatrudnienie.