Tworzysz rozwiązanie z obszaru human-mobile interactions? Dołącz do programu akceleracyjnego Alior Banku

Dodane: 08.09.2022

Mam Startup Mam Startup

Tworzysz rozwiązanie z obszaru human-mobile interactions? Dołącz do programu akceleracyjnego Alior Banku

Udostępnij:

Alior Bank rozpoczyna nabór do kolejnej edycji swojego programu akceleracyjnego RBL_START. Tym razem wyłoni startupy z najciekawszymi rozwiązaniami z obszaru human-mobile interactions. Zwycięzcy mogą liczyć między innymi na nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. euro oraz współpracę z Alior Bankiem bądź jego partnerami. Nabór uczestników trwa do 30 września br.

RBL_START – 10-tygodniowy program dla startupów

RBL_START to akceleracyjny program Alior Banku działający głównie w obszarze fintech już od 5 lat. Zajmuje się scoutingiem innowacyjnych projektów oraz mentoringiem dla młodych firm. W tym roku poszukiwane są podmioty, które zaproponują najciekawsze rozwiązania z obszaru human-mobile interactions.

– Program RBL_START traktujemy w naszej organizacji jako szczególne wydarzenie, rodzaj festiwalu innowacji, w którym szeroki zespół ekspertów z różnych dziedzin wciela się w rolę etatowych doradców młodych firm, które mają do zaoferowania nowoczesne rozwiązania. W tym roku zachęcamy do zgłaszania startupy, które przedstawią pomysły na rozwój interakcji banku z klientem, szczególnie w warstwie cyfrowej. Te wyzwania są świadomie obszerne, liczymy na zgłoszenia, które otworzą dla nas nowe, w tym eksperymentalne płaszczyzny działania. Wybrane firmy będą uczestniczyć w 10-tygodniowym programie akceleracyjnym, podczas którego wraz z mentorami będą dopracowywać produkt i model działania. Od startupów oczekujemy rozwiązań na poziomie minimum MVP  – mówi Paweł Franczyk, dyrektor Zarządzający Pionem Cyfrowych Kanałów Sprzedaży w Alior Banku.

6 wyzwań do realizacji

W tym roku kandydaci muszą przedstawić pomysł na realizację sześciu wyzwań:

  • poprawa doświadczeń użytkownika aplikacji mobilnej,
  • zwiększenie zaangażowania klienta indywidualnego,
  • sprzedaż kontekstowa i real-time marketing,
  • analiza większej liczby danych o klientach i ich zachowaniu,
  • nowe metody dotarcia do klienta,
  • inkluzywnośći dostępność – bank, który nikogo nie wyklucza.

Korzyści z  udziału w akceleracji

Do udziału mogą zgłaszać się firmy z całego świata, posiadające działający produkt lub usługę. Program będzie trwał 10 tygodni, a w jego trakcie wybrane podmioty z pomocą mentorów przygotują profesjonalny biznesplan. Alior Bank planuje wyłonić dwóch zwycięzców programu. Nagroda główna dla finalisty wynosi 10 tys. euro.

Program oferuje także:

  • możliwość nawiązania stałej współpracy z Alior Bankiem lub partnerami programu, czyli PZU, Mastercard, Microsoft oraz Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu;
  • doradztwo, w tym: weryfikację rozwiązania poprzezPoC, mentoring ekspertów z różnych dziedzin i partnerów, wsparcie w projektowaniu i testowaniu UX/UI, realizację badań jakościowych lub ilościowych z udziałem użytkownika końcowego, czy też opcji inwestycyjnej poprzez fundusz RBL_VC.

Nabór kandydatów potrwa do 30 września 2022 r. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie internetowej programu.

 

Artykuł powstał przy współpracy z Alior Bankiem.